Pe lângă trenurile electrice ce vor circula și în vestul țării, Autoritatea pentru Reformă Feroviară cumpără și consultanță. A lansat licitația.
Consulatanța pentru implementarea proiectului cost 2,4 milioane de lei. Contractul se va întinde pe 57 de luni.
„Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) reamintește că se află în desfășurare procedura publică de achiziționare a serviciilor de consultanță privind supervizarea implementării Contractului de achiziție nr. RUIC 257/25.03.2022 de furnizare a 37 de rame electrice interregionale noi (RE-IR) și achiziționarea serviciilor de mentenanță și reparații necesare funcționării respectivelor trenuri. Valoarea totală estimată a contractului este 2.484.000 RON, fără TVA, iar durata acestuia este de 57 de luni, sumă asigurată din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat.
Astfel, având în vedere prevederea contractuală, conform căreia ARF va angaja printr-un contract de prestare servicii de consultanță un supervizor, persoană fizică sau juridică, care să acționeze în numele acesteia, autoritatea a lansat licitația publică mai sus-amintită”, a transmis ARF.
Prin derularea acestei proceduri, ARF este interesat să achiziționeze servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de furnizare a ramelor electrice de lung parcurs (RE-IR), cât și pe parcursul perioadei de garanție și a mentenanței aferente acestei perioade.
Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 20.03.2023, 15:00.
Rutele deservite de ramele electrice de lung parcurs sunt: București Nord – Constanța, București Nord – Brașov – Arad – Timișoara, București Nord – Brașov – Cluj, București Nord – Brașov – Deda – Cluj, București Nord – Brașov, București Nord – Iași, București Nord – Suceava, București Nord – Galați, București-Nord – Craiova – Târgu Jiu- Petroșani – Simeria, București-Nord-Craiova-Timișoara-Arad, Cluj-Timișoara, Cluj-Suceava-Iași.
Valoarea trenurilor electrice se ridică la 2,4 miliarde de lei.