Paradox la Oțelu Roșu! Stația de tratare a apei și stația de epurare, „înfundate” de lipsa țevilor!

Primarul orașului Oțelu Roșu recunoaște că este legat de mâini când vine vorba de paradoxul din orașul pe care-l conduce: „Avem aproape finalizate stația de tratare a apei și stația de epurare, dar nu avem conductele care să facă legătura cu acestea”, spune Luca Mălăiescu.

Edilul și-a schimbat părerea și nu mai este atât de radical împotriva conducerii Aquacaraș:

„Din câte cunosc eu, din raportul dat de cei de la Aquacaraș, au fost plătiți în mare parte constructorii care au lucrat la introducerea conductelor în orașele din județ, iar o parte se judecă în instanță. Chiar am avut o întâlnire cu toți primarii unde cei de la Aquacaraș, spre surprinderea mea, au venit destul de pregătiți, ne-au pus la dispoziție pentru toate orașele din județ în ce stare sunt lucrările, cât mai este de lucru și să știți că la stațiile de epurare și de tratare am sesizat că la aproape toate orașele și municipiile din județ procentul este peste 80%, la Oțelul Roșu chiar avem 95% sunt aproape finalizate. Din păcate, la rețelele de apă și canal se stă foarte prost… La Anina, de exemplu, dacă îmi aduc foarte bine aminte, doar 1 km s-a realizat. De aceea vă spuneam că la Oțelul Roșu totuși avem un procent bunicel vis a vis de ce s-a întâmplat în județ”, ne-a declarat Mălăiescu.

Edilul ne-a vorbit și despre un alt regret al său, care nu s-a putut realiza din cauza proiectantului:

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

„Alt paradox. Eu am spus de la bun început, mi-aș fi dorit foarte mult ca lucrările de la Oțelul Roșu să fie începute la intrarea în oraș dinspre Caransebeș, datorită faptului că stația de epurare se află chiar la intrare pe partea stângă, cum se circulă dinspre Caransebeș. Cei de la Aquacaraș nu au ținut cont de ce am spus eu, motivând atunci că este o problemă cu proiectul. Adică, în proiectul principal, când a fost gândit, a fost prinsă magistrala mare pe drumul național și nu au fost alocați bani pentru reasfaltarea DN-ului, adică drumul să fie readus la starea inițială după săpături”, a menționat edilul orașului.

„Firma nu a vrut să accepte să înceapă lucrările de spargere pe Drumul Național pentru că nu au avut bugetați bani pentru reasfaltarea străzii, nu au avut avizele și atunci au găsit o soluție de compromis după circa 6 luni: să mute magistrala mare pe străzile Gării, Coșbuc, Țarinei, deci să poată ieși undeva pe lângă stația Peco de la intrarea în oraș și atunci nu s-a putut face așa cum mi-am dorit pentru că dacă se făcea la ora actuală, erau cel puțin legate la stația de epurare cartierele de la intrarea în oraș și acum funcționau pe rețeaua nouă, din păcate nu s-a putut realiza la ora respectivă și am rămas așa cum am rămas”, a mai adăuga Mălăiescu.

Edilul a mai precizat că stația de tratare și stația de epurare sunt finalizate în proporție de 95%, însă pentru lucrările de introducere a conductelor trebuie licitații noi.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/