Numărul jucătorilor online de sex feminin este în creștere

În 2020, femeile reprezentau aproape 41% din toți jucătorii din Statele Unite. În Asia, care reprezintă 48% din veniturile totale ale jocurilor din lume, femeile reprezintă acum 40-45% din populația asiatică ce se joacă, potrivit unui studiu Google și Niko Partners.

Numărul jucătorilor de sex feminin este în creștere și numeroase studii au încercat să înțeleagă dacă jucătorii de sex feminin au motivații specifice și comportamente de joc. Unele studii la nivel național relevă faptul că motivațiile jocurilor diferă intercultural între sexe. În plus față de evadare, jucătoarele franceze caută concurență sau se pot provoca; în timp ce bărbații francezi privesc jocurile pentru a face față stresului și pentru a obține succes prin competiție. Un studiu al jucătorilor taiwanezi a arătat că femeile se joacă din motive sociale și de realizare, în timp ce bărbații se joacă pentru a trece timpul. În America, se pare că jucătorii de sex feminin joacă din motive sociale și de realizare, pentru a se angaja social și a menține relații. În ceea ce privește jocul, un studiu recent arată că jucătorii de sex feminin joacă toate tipurile de genuri de jocuri (în special jocurile online populare), folosind diferite dispozitive și platforme.

publicitate online in ziar Express de Banat

Organizații precum Women in Games, pledează pentru o reimaginare a industriei jocurilor, fără discriminare de gen, abordând cultura din perspectiva forței de muncă, a produselor și a comunității jucătorilor.

Autor: Dan Trisca

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/