Nu mai merge cu vorbe! Părerea pacientului se vrea în scris! Sondaj de opinie în Spitalul Județean de Urgență Reșița

O relație mai bună pacient-personal și îmbunătățirea calității serviciilor medicale sunt în atenția spitalului din Reșița. Pacientul are posibilitatea acum să-și exprime opinia în scris prin completarea unui sondaj de opinie.

De pacient ține totul! Serviciile medicale pot fi îmbunătățite, în primul rând, dacă problemele sunt sesizate oficial. Comunicarea cu pacienții pare a fi văzută ca o posibilă soluție la criticile aduse personalului medical din Spitalul Județean de Urgență Reșița. Evaluarea problemelor din spital se va face printr-un chestionar privind calitatea serviciilor medicale din spital. Acesta se va găsi pe fiecare secție și se va completa de pacient înainte ca acesta să fie externat. Formularul vizează atitudinea personalului, condițiile de cazare, alimentația, tratamentul primit și altele. Completarea și plasarea acestuia în cutia pentru sesizări poate schimba frustrarea pacienților vizavi de comportamentul angajaților sau de condiții.

Pozitive sau negative, luate punctual, opiniile sau sugestiile vor fi analizate de conducere. Tot ce trebuie să faceți este să fiți sinceri și să completați chestionarul. Acesta va fi implementat începând de luni, 10 februarie.

Atenție! Dacă formularul este completat fără nume și prenume, chestionarul anonim nu va fi luat în considerare, ne spune managerul spitalului, Waldemar Murgu.