Nicio mișcare! Birocrația menține liniștea și suspansul pe drumul spre Marila de câteva luni!

marila drum surpat

Este pustiu pe drumul care duce din Oravița spre sanatoriul Marila. Nici urmă de utilaje gălăgioase. Doar înjurăturile șoferilor mai tulbură liniștea, ori de câte ori trebuie să ocolească hăul lăsat în urmă de intemperii. Demersuri s-au făcut, dar cum trăim în țara dosarului cu șină, orice proiect se derulează cu încetinitorul.

În iarnă, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, anunța că are în vedere consolidarea Drumului Național 57B, mai precis bucata de carosabil care s-a surpat pe partea dreaptă și pe care șoferii sunt nevoiți să o ocolească, uneori, cu emoții, dacă vreun teribilist se avântă cu prea mult elan.

CITEȘTE ȘI: Grindeanu se ține de cuvânt! Drumul surpat spre Marila, scos la licitație!

S-a organizat licitație, s-a stabilit un câștigător: o asociere de trei firme: Black Roads SRL din Timiș, Evo Line Creations SRL din Timiș și En Electric Proiect Office SRL din București. Ordinul de începere s-a dat în 28 mai, după cum ne-a informat Alina Sabou, purtătorul de cuvânt al Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara. De atunci, câștigătorul avea la dispoziție 3 luni pentru proiectare și alte 3 pentru execuție. Până acum nu s-a finalizat nici prima etapă!

„Există, de la finele primăverii, un contract de servicii de proiectare în derulare. A fost predată la Ministerul Transporturilor documentația tehnică pentru obținerea autorizației de construire. După obținerea acestei autorizații, va urma și execuția.”, ne-a explicat Alina Sabou.

Există speranța ca lucrurile să se termine totuși anul acesta. Însă cum execuția depinde, în cele mai multe cazuri, de starea vremii, subiectul rămâne unul sensibil.