Din banii de subvenţii pentru traseele nerentabile, primarul Nelu Popa spune că ar fi putut cumpăra deja 6 microbuze cu care să opereze aceste trasee şi să scape, astfel, de plata subvenţiilor. Cum delegarea de serviciu de utilitate publică către Ro A Tir expiră la jumătatea anului 2017, edilul-şef anunţă că Primăria Reşiţa va reinternaliza acest serviciu.
„Probabil că vom cumpăra nişte microbuze în leasing pentru a putea face acest serviciu şi, dacă trebuie, vom cumpăra şi autobuze până rezolvăm cu tramvaiul. Oricum, mai sunt şi cele 10 autobuze cumpărate de către Primărie pentru Ro A Tir, cred că pot fi folosite şi acelea. Noi le-am văzut, sunt în depou, acum mai trebuie să vedem dacă sunt şi funcţionale”, spune primarul Nelu Popa.
Întrebat despre blatul de pe liniile nerentabile, primarul a explicat că ştie şi el că pe liniile Ţerova sau Cuptoare, Secu, Moniom, pasagerii dau la coborâre biletul înapoi taxatorului, traseul devenind astfel şi mai nerentabil, însă „asta este o problemă de management a celor de la Ro A Tir, nu pot interveni eu aici… Dar, ce pot să vă asigur este că, dacă vom prelua acest serviciu de transport în comun, vor avea gratuitate la transportul în comun toţi pensionarii, fără discriminare, dar şi toţi copiii, elevii şcolari în general”, a adăugat edilul-şef.
Referindu-se la momentul din vară, când, la propunerea lui, a fost redus drastic numărul beneficiarilor de subvenţii la transportul public, primarul Nelu Popa a declarat: „Transmit regretul meu vârstnicilor care nu au mai primit tichetele de gratuitate, dar am făcut asta pentru că aveam de plătit restanţele lăsate de administraţia PSD”.