Ne modelăm și noi după vremuri! Comerțul online cu produse agricole, un succes pe timp de criză

În timp ce unii comercianți de produse agricole se plâng că noul virus ține departe de piața orașului oamenii mai în vârstă, clienții tradiționali, alții au luat inițiativa și câștigă chiar mai mult decât înainte de epidemie.

Creat la inițiativa inginerului Dan Haica, Grupul producătorilor de legume și fructe din zona Lugoj (grup public pe Facebook), înregistrează un succes deosebit.

Se spune că orice criză aduce și oportunități, iar cei care au știut să se adapteze o pot confirma din plin. Familia Peia este una din primele care și-au semnalat prezența pe grupul respectiv, oferind produse de primăvară, precum spanac frunze, ceapă verde, ridichi, usturoi verde, mărar, pătrunjel frunze, morcovi, pătrunjel rădăcină, varză murată etc.

„A mers bine de când suntem în mediul online. Avem câte 10-12 comenzi pe zi, livrăm la domiciliu, dar vin și clienții la noi. Ideea este bună, ne modelăm și noi după vremuri! Avem șapte solarii, dar și câmp. Dacă știm să muncim, știm să ne și vindem produsele! Noi nu punem zeci de hectare, dar ce avem e suficient pentru Lugoj, lucrăm la foc continuu.”, spune Dana Peia.

Același succes îl înregistrează și alți producători din Lugoj și împrejurimi, precum familiile Stanciu, Bostan, Preda, Novac, Laichici și alții, care oferă produse variate, inclusiv lapte și brânză. Vânzările nu se limitează doar la comerțul online, ci și la livrări către micile magazine de cartier.

„Sunt produse naturale, morcovii sunt fără niciun tratament, avem puși și cartofi.”, adaugă Dana Peia.

După ce se termină cu produsele specifice acestei perioade, în solarii vor fi puse roșii, ardei, vinete, gogoșari, ardei capia și castraveți.

Chiar și după ce va trece epidemia, rețeta comerțului online va continua, cu siguranță, iar clienții câștigați acum vor deveni și mai numeroși.