Senatorul Marcel Vela nu are încredere în promisiunile electorale ale PSD-ului. Lucrările de modernizare a drumului național 57, ce leagă Oravița de Moravița, sunt sortite eșecului încă din fașă, după cum dă de-nțeles liberalul.
Promisiunea Ministrului Transporturilor, Răzvan Cuc, de a vedea cei 30 de km de drum dintre localitățile Oravița-Moravița (DN57) reabilitați până la sfârșitul anului, nu pare să-l convingă pe parlamentarul caransebeșan, care declară pentru expressdbanat.ro: „Pot să pun pariu că nu e așa! Am fost în zona Oravița, la târgul de la Răcășdia, când a venit domnul Cuc. Întâmplător, în săptămâna de după Paște, am avut o acțiune în zona Văii Carașului. Am fost la Răcășdia, la Berliște, la Naidăș, la Sasca, la Oravița și tocmai era în febră sosirea, din nou, a cucului în Banat. Din nou, se lucra, circulația era blocată. O săptămână mai târziu, trec prin Oravița și nu mai e nimeni”.
Senatorul Vela cataloghează lucrările de pe DN 57 ca fiind de proastă calitate și asta pentru că: „degeaba toarnă ei straturi de bitum, dacă nu umblă la infrastructură, care este vălurită, distrusă și, în mod esențial, pot să pun pariu cu oricine că aceste drumuri se vor deteriora în foarte scurt timp, pentru că nu fac rigole”.
Cu 12 ani de experiență administrativă, fostul primar al Caransebeșului explică de ce nu poate fi de acord cu aruncarea banilor pe fereastră, doar de dragul cârpelilor: „Domnul Cuc sau orice administrator al Ministerului Transporturilor, al drumurilor din Banat, din Caraș-Severin, din zona aceasta superbă, trebuie să facă proiect ca să lucreze. Să aibă rigole de scurgere. Am lucrat în administrație 12 ani. Niciun drum, fără rigole de scurgere, n-a trăit mai mult de un an sau doi. Și în cadrul drumurilor de la țară, cei din zona rurală care ne citesc acum, știu despre ce vorbesc, când mergeau oamenii să-și facă drumuri agricole, primul lucru pe care-l făceau era șanțul de scurgere al apei. Pentru că, dacă nu făceau șanțul, apa de pe drum, toamna și primăvara, deteriora drumul, în timp ce, iarna, îngheța tot și era praf”.
Mai mult decât atât, conducătorul filialei PNL Caraș-Severin este ferm convins că, după alegerile europarlamentare, Ministrul Transporturilor nu va mai veni în inspecție la Oravița pentru a vedea cum decurg lucrările, cârpeli pe care PNL-iștii, atunci când vor ajunge la guvernare, vor fi nevoiți să le repare: „România bagă bani în cârpeli ieftine, de genul ăsta, electorale, acum, în campanie. Eu pun pariu că nu o să-l mai vedeți pe Cuc după 26 mai. Pun pariu că nu termină drumul până în 31 decembrie și pun pariu că ceea ce face acum o să trebuiască să reparăm noi, atunci când venim la guvernare”.