Mâl la robinete și fântâni. Caransebeșenii acuză Aquacaraș de sfidare!  

Deși conducerea serviciului de distribuție a anunțat întreruperea apei pe perioada nopții trecute, problema a persistat pe parcursul zilei de ieri, dar și al celei de astăzi.

Ba mai mult, de ieri, de la ora prânzului apa a curs la robinetele consumatorilor cu mâl și conducerea Aquacaraș anunță că apa nu va fi potabilă până astăzi, la orele serii. Aceeași problemă a fost înregistrată și în centrul civic la fântânile ornamentale, spre nemulțumirea administrației, atât din punctul de vedere al aspectului deloc agreabil, cât și din punct de vedere tehnic.

Potrivit șefului SPIR, Ion Gheorghe Ștefan, toate fântânile au fost oprite pentru a nu se distruge duzele, acestea funcționând pe bază de recirculare a apei. Totodată, și toaleta publică din centrul civic a fost închisă din cauza lipsei apei.

Cetățenii sunt nemulțumiți de slaba preocupare a conducerii Aquacaraș de a informa populația, după cum afirmă Ion Dimitrie, de pe strada Romanilor, care ne-a precizat că a sunat la agenția din Caransebeș fără să primească vreun răspuns. Acesta spune că într-o țară civilizată nu poți lăsa populația mai mult de 24 de ore fără apă potabilă.

 „Plătim bani grei în fiecare lună pentru mc de apă. Acum cred că a ajuns 7,3 lei plus TVA pe metru cub. Și atunci, de ce nu beneficiem de servicii normale? Suntem nevoiți să cărăm apă de la fântână pentru orice, mâncare, de băut sau pentru toaletă. Nu anunță nimeni? Ce suntem noi, plătitorii de facturi pentru Aquacaraș?”, a declarat Ion Dimitrie.

Comentariile cu privire la neputința Aquacaraș de a distribui apă potabilă la robinetele caransebeșenilor au încins rețelele de socializare. Oamenii sunt  dezamăgiți de serviciile distribuitorului de apă după ce conducerea a anunțat că doar pe timpul nopții dintre 11 și 12 august va fi oprită. De 24 de ore însă, apa curge la robinete cu mâl. Asta înseamnă că toate filtrele din casă vor trebui schimbate, că mașinile de spălat se pot strica și că bazinele de la toaletă trebuie curățate de mâlul depus. Cine plătește pentru toate astea? Cine plătește pentru metrii cubi de apă scurși la robinete în speranța că apa se va limpezi? Nimeni nu răspunde la aceste întrebări, astfel că rețelele de socializare au explodat, nervii gugulanilor fiind întinși la maximum.

Scuze de la Aquacaraș!

Printr-un comunicat de presă, conducerea societății de apă-canal își cere scuze locuitorilor municipiului Caransebeș pentru problemele întâmpinate în cursul zilei de 12 august.

„Pentru executarea  lucrărilor din noaptea de 11 spre 12 august a fost necesară golirea întregului sistem de distribuție a apei din municipiu. Reamorsarea sistemului de distribuție a necesitat un timp mai lung, ceea ce a generat întârzieri în furnizarea apei către consumatori. Sperăm ca în cel mai scurt timp posibil furnizarea apei să revină la parametrii normali de presiune și debit. SC Aquacaraș SA își cere scuze și apelează la înțelegerea consumatorilor în raport cu neplăcuta situație creată și îi asigură că personalul Exploatării Caransebeș depune toate eforturile pentru reglementarea situației în cel mai scurt timp posibil”, se arată în comunicatul de presă al societății de apă-canal.

 

 

 


Comments

  1. andy says:

    Aquacaras e o institutie-parazit. Sa luam ca exemplu orasul Resita, care plateste apa de la robinet la pret de “apa potabila”. Pentru a compensa lipsa lucrarilor de mentenanta si de imbunatatire a calitatii apei, Aquacaras aplica solutia clorinarii excesive. Nu mai vorbim de tonele de nisip care sunt aruncate in tevile de alimentare cu apa, care infunda filtrele, distrug centrale termice sau masini de spalat. Sa nu uitam incercarea Aquacaras, facuta cu mai mult timp in urma, de a cere pe aparament o taxa pentru citirea ceasuluiu de apa. Atata timp cat populatia este inerta si le permite, nu pot decat sa urez institutiei Aquacaras sa fure linistita in continuare.

  2. Ionel says:

    Si eu aici trebuie sa-i dau dreptate lui “Andy” pentru ca apa de la robinet e cam “maro” sa nu zicem mai namoloasa, sper ca termenul pe care l-am exprimat este oki. Pe langa c-am sunat la ce-i de la “AquaCaras”, sa mi se zica, sa las apa mai mult sa curga la robinet, nu sa rezolvat nimica. Dupa o saptamana de apa maro, au oprit pentru apa acuma cateva zile, dupa ce a revenit la 2 zile… apa este tot maro. Nu stiu daca doar in govandari , sau poate si-n alte cartiere este aceasi problema, nerezolvata… cand incercam suna-m sa semnalizam problema… ne trezim cu raspunsuri arogante si uneori intr-un sens care deja ne face sa simtim ca suntem bataia lor de joc,pe banii nostri. Oare chiar nu se poate rezolva intr-un fel ? Chiar trebuie sa fim asa de ingraditi si de drepturile , pentru care platim ? Nu se mai poate… mai un pic si o sa ajungem sa iesim in strada…

  3. din Resita says:

    si in Lunca aceeasi situatie semnalata de catre domnul Ionel, la telefon la dispecerat ti se spune ca nu e nimic de la ei – dupa atatia bani cheltuiti pe domeniul asta!!

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/