A fost prelungit și termenul de depunere a ofertelor pentru construirea lotului II al autostrăzii Timișoara – Moravița. Acum 3 zile, procedura a fost extinsă și pentru lotul I.
Termenul inițial era joi, 14 noiembrie, dar CNAIR a decis să îl prelungească până în 25 noiembrie. Costul proiectării și execuției este de minimum 4,2 miliarde de lei și de maximum 4,6 miliarde de lei.
Odată semnat contractul, antreprenorul va face proiectarea într-un an, iar execuția va dura 36 de luni. Lotul II din autostrada Timișoara – Moravița este cuprins între Jebel și Moravița și va avea 33,5 kilometri. Pe traseu se vor construi un pod peste calea ferată Timișoara – Reșița și DN58B, două noduri rutiere, la Voiteg și la Moravița, două spații de servicii și tot atâtea parcări de scurtă durată.
„Toate spațiile de servicii și parcările de scurtă durată vor fi dotate cu infrastructura necesară amplasării unor stații pentru încărcarea autvehiculelor electrice (minimum 6 stații electrice în fiecare facilitate)”, transmitea, la debutul licitației, Cristian Pistol, directorul CNAIR.
Întreaga autostradă Timișoara – Moravița va avea 73 de kilometri și va fi construită în maximum 4 ani. Lotul 3 al autostrăzii A9 îl reprezintă punctul de trecere a frontierei în Serbia.