Cu scopul îmbunătățirii serviciilor de relații cu clienții, Primăria Timișoara anunță că va achiziționa o centrală modernă de telefonie mobilă. Astfel, timișorenilor care doresc să facă o sesizare sau să depună o cerere le va răspunde un robot, care va redirecționa apelurile în funcție de nevoile lor.
Primăria Timișoara informează că va cumpăra o centrală de telefonie modernă, cu scopul îmbunătățirii serviciilor de relații cu cetățenii. Astfel, va fi introdus la nivelul instituției un sistem ușor de urmărit și digitalizat.
„Noua centrala va putea prelua un număr nelimitat de utilizatori și va avea un recepționer digital sau robot (dotat cu tehnologie IVR – ce permite interacțiunea cu centrala digitală prin intermediul comenzilor vocale și tastaturii de pe telefon), care să repartizeze apelurile după nevoile apelantului. Implementarea noii centrale va permite și urmărirea mult mai exactă a sesizărilor și cererilor venite din partea cetățenilor, astfel încât fiecare apelant să primească răspunsurile de care are nevoie”, a informat Primăria Timișoara.
În prezent, instituția folosește o centrală analogică a cărei mentenanță costă aproape 50.000 de lei, fără TVA, pe an.
„Întrucât tehnologia acestei centrale este una învechită, numeroși timișoreni au sesizat faptul că nu au reușit să intre în legătură cu un operator sau cu un anumit departament al primăriei. Angajații Primăriei Timișoara care vor prelua apelurile vor putea, de asemenea, să fie monitorizați, cu scopul de a îmbunătăți calitatea serviciului, iar datele colectate vor fi folosite pentru a crește performanța și pentru a scădea timpii de răspuns la sesizările venite din partea timișorenilor”, a detaliat Primăria Timișoara.
Noul serviciu va fi implementat cu ajutorul companiei Orange și va costa 120.000 de lei, cu TVA, incluzând serviciile de suport și mentenanță pentru următorii doi ani de contract. Noua centrală va fi funcțională la începutul anului viitor.