Investitori germani, aduși la masa discuțiilor cu primarul Popa de parlamentarul Marșalic

jaro marsalic

Deputatul liberal Jaro Marșalic mijlocește întrevederea între trei posibili investitori germani și edilul Reșiței, Ioan Popa.

Jaro Marșalic a dezvăluit în cadrul interviurilor Express Live că a avut recent o întâlnire cu reprezentantul unei firme de consultanță din Germania, care i-a prezentat dorințele a trei investitori interesați să-și deschidă linii de producție în România, cu precădere în orașele mai mici din vestul țării. Cel puțin unul dintre cei trei investitori este aștept la Reșița, până la jumătatea lunii decembrie.

Am avut o întâlnire cu un domn care este director general la o firmă mare de consultanță din Germania și care mi-a prezentat unele dorințe ale unor investitori interesați să investească în primul rând în România, în al doilea rând în zona noastră, și este vorba de orașe mai mici, pentru că, în general, orașele mari sunt puțin pline. Știe și domnul Ioan Popa și, în prima jumătate a lunii decembrie, ar urma să vină în vizită la Reșița, să vadă la fața locului despre ce este vorba. Din trei – patru oferte, să zicem Reșița, Lugoj și orice oraș ar mai fi, ei își fac o evaluarea în funcție de condiții, și atunci responsabilitatea firmei de consultanță este să îi spună investitorului «recomandarea noastră este să faci în orașul cu tare», ceea ce pentru Reșița ar fi extraordinar. Primarul Popa, ca de obicei, este foarte deschis. Interesul nostru este să prezentăm toate avantajele, bineînțeles, și cu un simț al realității”, a declarat la Express Live, debutatul Jaro Marșalic.

Investitorii activează în industria automotive și sunt interesați să deschidă pentru început o linie mai mică de producție, cu până la 500 de angajați. Salariile ar trebui să fie atractive, mai spune Marșalic.

Tendința este la început să fie o întreprindere care să aibă în jur de 400 sau 500 de angajați, iar dacă merge treaba, în următorii doi sau trei ani să se ajungă la 1.000 de angajați. Este vorba de investiții de piese și subansamble de mașini, dar nu mai este nimeni interesat în producția, să zicem de piulițe și șuruburi, ci este vorba de produse mai finite și mai speciale, cu toleranță mică și exactitate mare și, ceea ce este interesant, este că aceste piese nu sunt valabile numai pentru mașinile diesel sau mașinile pe benzină, cuprind și piese care sunt pentru mașini electrice, iar asta înseamnă că, în următorii 10 – 15 ani, firma merge mai departe, poate că tehnica avansează și se găsește un tip nou de baterie, și atunci dispar mașinile cu combustibil intern, nu este nicio problemă, că piesele sunt și pentru celelalte. Fiind firme serioase și cu piese de calitate care se fabrică, bineînțeles că ele nu se vând la un leu bucata. Și atunci, din start, și salariile sunt pe măsură investițiilor”, a mai precizat parlamentarul cărășean.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/