Inspectorii de la șomaj sunt consiliați

Personalul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă din județ participă la cursuri de perfecționare în cadrul unui proiect finanțat de Uniunea Europeană.

”Eficiență și Calitate în Serviciile Publice de Ocupare” este numele proiectului demarat de AJOFM Caraș Severin care are ca scop formarea profesională a personalului. Asta, ca să îmbunătăţească calitatea și eficienţa serviciilor de ocupare. Programul vizează  folosirea unei strategii de formare profesională continuă, adaptată la dinamica pieţei muncii.

”Aceste cursuri sunt foarte bine venite deoarece recalificăm personalul propriu cu noi metode de comunicare și tehnici pentru a putea stăpâni mai bine acest proiect de implicare în mod direct cu publicul în munca de zi cu zi”, a declarat Caius Isac, director executiv al Agenției pentru Ocuparea Forței de Muncă din Caraș-Severin.

”Este un proiect strategic, implementat pe o perioadă de trei ani, în trei regiuni, vest, sud-vest Oltenia și centru”, a spus Liliana Lința, managerul de proiect.

Proiectul este implementat împreună cu alte cinci agenții județene din țară: Mehedinți, Timiș, Arad, Gorj și Alba, dar și cu Centrul Regional de Formare Continuă pentru Administrația Publică Locală Timișoara. Parteneriatul trece și de granițele țării, prin implicarea în proiect a unei instituții din Danemarca.

”Nu este primul și nici nu va fi ultimul proiect pe care noi îl realizăm împreună cu cei din Caraș Severin. Noi avem o relație mai veche, prin care ne-am implicat în proiecte de dezvoltare regională în resurse umane”, este de părere Horia Ocolicean, directorul executiv AJOFM Arad.

În mod practic, proiectul urmărește formarea a 36 persoane specializate în evaluarea de competențe, mentorat şi management. Proiectul se întinde pe o durată de 36 de luni.