Infrastructura uneia dintre cele mai bogate comune din România lasă de dorit! Localnicii cer ajutorul primarului

Una dintre cele mai apăsătoare probleme din comuna Dumbrăvița este legată de infrastructură. Multe străzi sunt neasfaltate, iar oamenii sunt nemulțumiți nu numai de aspectul neplăcut și de noroiul în care își afundă picioarele, dar și de faptul că li se strică mașinile.

În cadrul unei dezbateri publice referitoare la bugetul de venituri și cheltuieli propus de administrația locală pentru anul 2020 au fost semnalate o serie de probleme legate de infrastructura comunei Dumbrăvița. În cadrul întâlnirii organizate de Alianța USR-PLUS, oamenii au spus că localitatea se dezvoltă într-un ritm alert, dar proiectele care vizează infrastructura stagnează.

„În Dumbrăvița sunt 250 de kilometri neasfaltați și primarul se laudă cu 20. Eu în Timișoara nu am avut parte de atâta praf cât am avut în Dumbrăvița. Sunt șantiere peste tot, spunem că asfaltăm, dar uite ce a ieșit. Eu cred că primarul nici nu știe denumirea tuturor străzilor.”, a spus un localnic.

În ceea ce privește lista de investiții a proiectului de buget pentru anul 2020, sunt propuse mai multe obiective. Pietruirea drumurilor noi, trei proiecte de dezvoltare a infrastructurii, două proiecte de asfaltare și modernizarea a opt kilometri de străzi prin programul PNDL II. Toate acestea au fost deja începute, singurul proiect nou fiind realizarea unei piste de biciclete pe o lungime de patru kilometri.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

„Două proiecte au fost semnate pe PNDL I în 2014, iar în 2015 au început lucrările de asfaltare. Vorbim de un proiect de 11,3 kilometri și altul de 15 kilometri de stradă care nu sunt finalizați nici în anul 2020. Propunerile pentru dezvoltarea a trei locuri de infrastructură în acest an sunt nerealiste.”, a spus Radu Vlădescu, membru PLUS.

Potrivit unui anunț postat la sfârșitul lunii ianuarie pe pagina de Facebook a Primăriei Dumbrăvița, în următoarele șase luni vor fi asfaltate 23 de străzi, dar oamenii spun că pe listă ar trebui adăugate mult mai multe.

„Liniștiți puteți include și Liviu Rebreanu, porțiunea Mureș-I. L. Caragiale”, „Pe strada Oslo, dacă nu se asfaltează încă, nu se poate pune piatră?”, „Porțiunea rămasă din strada Serelor, ceva de speriat, necesită măcar pietruire”, „Dacă tot nu se asfaltează Dvorjak, măcar o nivelare se poate face? Niște piatră deja e considerată lux și vorbesc de piatră… nu pământ vândut la preț de piatră”  sunt doar câteva dintre comentariile locuitorilor la postarea publicată.

publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/