Primăria Municipiului Lugoj anunță suspendarea programului de audiențe, începând cu această săptămână.
Motivând decizia prin programul încărcat de lucru și volumul problemelor care necesită rezolvare până la finalul anului, conducerea Primăriei suspendă audiențele până în 10 ianuarie 2020.
Lugojenii au mutat de ceva vreme audiențele pe rețelele de socializare, unde își spun păsul și propun soluții, după ce au constatat că nici aplicația City Health nu le este de prea mare ajutor. Acolo, atât sesizările care apar ca fiind în curs de soluționare, cât și mare parte dintre cele care apar sub categoria rezolvate primesc aceeași rezoluție: „Sesizarea dumneavoastră a fost înregistrată cu numărul…”, iar celor care au tras de mânecă autoritățile locale cu privire la neregulile observate în oraș nu le rămâne decât să aștepte.
De asemenea, pentru problemele care necesită o rezolvare urgentă, lugojenii pot depune în următoarea perioadă sesizare în scris la primărie, la Biroul de relaţii cu publicul, camera 7. Aceştia vor primi răspuns de la edilul-şef în termenul stabilit de lege.
La reluarea audienţelor, înscrierile se vor face tot la camera 7 de la parterul clădirii primăriei, cu menţiunea că o persoană se poate înscrie în audienţă doar o dată într-un interval de 30 de zile. Nu se discută în cadrul audienţelor cu primarul, probleme legate de atribuiri sau solicitări de locuinţe.