Începe organizarea concursului internațional de soluții pentru reabilitarea Pieței Victoriei

piata victoriei3

Primăria Timișoara anunță că a semnat contractul pentru organizarea concursului internațional de soluții în vederea reabilitării Pieței Victoriei, precum și a șapte străzi adiacente din zona Cetate. Competiția va fi pregătită de Ordinul Arhitecților din România, care este câștigătorul licitației.

Primăria Timișoara mai face un pas în ceea ce privește schimbarea la față a zonei centrale a orașului. Astfel, reprezentanții instituției anunță că a fost semnat contractul pentru organizarea concursului internațional de soluții arhitecturale în vederea amenajării și modernizării Pieței Victoriei și a șapte străzi adiacente din zona Cetate, cu Ordinul Arhitecților din România, care este câștigătorul licitației.

Piața Victoriei și străzile din jurul ei sunt emblematice și pline de semnificații istorice și culturale pentru timișoreni. Acest concurs internațional de soluții le va pune în valoare și le va integra în țesutul urban existent. Mizăm foarte mult pe calitatea și atractivitatea spațiului public care va rezulta și faptul că Ordinul Arhitecților va gestiona organizarea acestui concurs este un mare plus”, a declarat Dominic Fritz, primarul Timișoarei.

Potrivit Primăriei Timișoara, Ordinul Arhitecților din România va elabora întreaga documentație pentru concurs, care include regulamentul și calendarul, analizarea și evaluarea costurilor de proiectare, elaborarea temei de concurs, asigurarea promovării naționale și internaționale a concursului, realizarea și gestionarea site-ului oficial al concursului, sprijinirea cu asistența tehnică a concurenților, organizarea și funcționarea secretariatului de concurs, asigurarea tuturor costurilor legate de jurizarea concursului.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Zona vizată este constituită din Piața Victoriei și străzile N. Lenau, M. Eminescu, Dr. N. Paulescu, J.W. Goethe, Alba Iulia, Mărășești și Ferdinand.

În momentul actual, în condiţiile deteriorărilor avansate suferite de monumentele istorice aflate în zona centrală a municipiului, calitatea urbană a zonei este în scădere, prezentând disfuncţionalităţi, ceea ce poate conduce în timp la o scădere a potenţialului turistic şi economic al zonei centrale a Municipiului Timişoara. Zona nu este suficient promovată din punct de vedere turistic, neexistând un sistem de semnalizare şi orientare turistică adecvat”, a transmis Primăria Timișoara.

Valoarea serviciilor pentru organizarea concursului este de 267.666 lei, fără TVA. Durata contractului este de 240 de zile de la ordinul de începere.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/