Hub la Caransebeș pentru forța de muncă din Asia!

hub asia caransebes
gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

O companie aeriană are pregătite 9 aeronave pentru a aduce forță de muncă din țările asiatice în țara noastră! Pe viitorul Aeroport Internațional „Banatul” din Caransebeș!

Omul de afaceri Gabriel Olariu mizează pe sprijinul ministrului Transporturilor, Sorin Grindeanu, pe implicarea primarului Caransebeșului, Felix Borcean, precum și pe suportul președintelui Consiliului Județean Caraș-Severin, Romeo Dunca, și al aleșilor județeni, astfel încât aeroportul pe care îl administrează și pe care l-a autorizat să se transforme spectaculos. Asta, în urma unei investiții de aproximativ 100 de milioane de euro, investiție posibilă după ce a fost introdus în masterplanul de transporturi odată cu preluarea ministerului de către politicianul născut la Caransebeș. La curent cu ceea ce se pregătește pe Aeroportul „Banatul” sunt și companiile aeriene care operează în România.

„În momentul în care am lansat în piață zvonul că la Caransebeș se va face pistă de 2.500 de metri, cu capacitate portantă, am fost contactați de o companie românească, acum înființată, care are 9 aeronave mari. Mi-au spus că ar vrea să facă hub pe Aeroportul Caransebeș, să facă zboruri din Asia pentru că că în România a început febra asta a muncitorilor aduși din străinătate. Cam 100.000 de muncitori vin în pe an în România din țările asiatice, din Sri Lanka, India, Pakistan, din zona asiatică. Compania asta își propune să facă, acum pregătesc avioanele și își caută un hub în România.”, a dezvăluit Olariu.

1000x100 (3)

Proiectul e gata, mai sunt doar câteva documente de pus la punct și se poate depune cererea de finanțare, după cum a explicat la Express Live managerul SC Aeroportul Caransebeș SA. Tocmai din acest motiv și propunerea companiei aeriene ce vrea să aducă muncitori din Asia a fost tratată cât se poate de serios. „Le-am spus că vrem să îndeplinim caracteristicile necesare la pistă și la terminalul de pasageri, la aerogară, că le dăm și muncitori pentru mentenanța avioanelor, că avem liceul și centru de reparații și au părut foarte interesați.”, a mai spus Gabriel Olariu.

Totul depinde acum de aprobarea proiectului, dar, ca niciodată, parcă toți factorii de decizie dau aripi acestui aeroport. Și au toate motivele să o facă. Planul de afaceri se bazează pe date concrete. „Nu vine nimeni să zboare la Caransebeș cu avioane goale și să plece cu avioane goale. Putem să facem ceva ce nu are nimeni. Nici Otopeniul nu are, nici Timișoara, noi venim cu altceva. Cu cifre pe masă, cu studii de piață și cu analize de cost am dovedit că totul e fezabil. Ministerul va evalua și va putea să dea aripi proiectului. Dacă nu primim fondurile, situația se schimbă.”, a conchis Olariu.

publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/