Afrodita Resort&Spa și Diana, două dintre reginele stațiunii Băile Herculane, atrag turiștii din toate colțurile țării, dar și din străinătate cu cele mai bune oferte în materie de turism.
Vara anului 2018 a început în forță în stațiunea de pe Valea Cernei și promite a fi una incendiară pe tot parcursul sezonului. Ofertele variate, gândite pentru toate gusturile și vârstele sunt lansate zilnic pe site-ul și pe paginile de socializare ale celor două complexuri hoteliere, de patru, respectiv 3 stele.
Dacă nu există eveniment, atunci să-l creăm!
Fie că zona este gazda unui eveniment de amploare sau nu, administratorii resorturilor gândesc pentru fiecare zi oferte care de care mai atractive, interactive și dinamice, pentru a aduce un număr cât mai mare de turiști. Pentru că omul de vânzări, cu adevărat profesionist, așa lucrează: prospectează piața, gândește proiecte și lansează idei, totul pentru menținerea și dezvoltarea afacerii, din care trebuie să rezulte succesul garantat. Unul dintre exemplele concludente ale unui business perfect sunt frații Băzăvan, Marius și Florin, care alături de specialiștii departamentului de marketing, prin ofertele și evenimentele organizate, au adus plus valoare întregii stațiuni.
Grupul Bacolux, ajuns în Herculane în anul 2011, a investit mult peste zece milioane de euro pentru modernizarea și repunerea în circuitul turistic a hotelurilor Diana și Afrodita, iar anul trecut a realizat cea mai importantă investiție din ultimele două decenii pentru aprovizionarea cu apă termală și anume inaugurarea izvorului cu apă termală din Parcul Vicol, de care se vor putea bucura toți cei care vizitează stațiunea.
„Gândim la fiecare pas noi moduri de a te răsfăța”
Fie că este vorba despre clasicele pachete de sărbători, fie că vorbim despre Ziua Copilului, Global Wellness Day, Ziua Iei, promovarea cu 10 a examenului de Bacalaureat, startul sezonului estival, campionatul mondial de fotbal sau al răsfățului, așa cum le-a plăcut administratorilor să-l denumească, fiecare zi în cele două unități hoteliere este reinterpretată și valorificată la maximum. Pentru că vacanța TREBUIE să fie una de neuitat, discount-urile au crescut substanțial, iar concursurile au un mare cuvânt de spus în ceea ce privește atragerea turiștilor, promovarea hotelurilor și a întregii stațiuni.
„Sperăm ca prin existența acestor două «zeițe» din stațiunea lui Hercules, zona să își recapete faima de odinioară, autoritățile să fie mult mai implicate în dezvoltarea regiunii și în soluționarea problemelor care dau de furcă operatorilor de turism. De asemenea, ne dorim să avem o relație profesională cât mai frumoasă și productivă și cu ceilalți administratori din stațiune, scopul nefiind de a concura, ci acela de a crește armonios împreună și de ajunge cu adevărat stațiunea de top, nu numai din județul Caraș-Severin, ci și din țară”, au spus frații Băzăvan, administratorii celor două complexuri.
Toate informațiile disponibile despre Afodita Resort&Spa și Diana Resort se găsesc atât pe site-ul acestora, cât și pe paginile de Facebook.
La Afrodita Resort&Spa suntem îndrăgostiți iremediabil de weekend-uri, oameni dragi și momente minunate petrecute împreună