Horaţiu Rada, preşedintele Asociaţiei Timişoara 2021: „Această criză ne obligă să schimbăm strategia şi să promovăm oraşul altfel”

gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Criza promovată de coronavirus se simte în toate domeniile, iar proiectul Timişoara, Capitală Culturală Europeană 2021 nu este ocolit. Cu toate acestea, Horaţiu Rada, preşedintele Asociaţiei Timişoara 2021, afirmă că proiectul va merge mai departe şi că acest context general reprezintă o provocare pentru a pune în valoare patrimoniul cultural şi tradiţiile altfel, într-un mod inedit.

Proiectul Timişoara Capitală Culturală Europeană este afectat de contextul general în care ne aflăm. Prima măsură a fost că cei de la Consiliul Judeţean au anulat sesiunea de proiecte care trebuia să fie până în data de 23 martie şi nu se ştie când se va relua.

„Proiectele care erau prinse pentru Consiliul Judeţean cu siguranţă vor fi decalate. Aşteptăm bugetul Primăriei Timişoara care a fost votat şi vom vedea în ce măsură se va semna contractul de finanţare”, a declarat Horaţiu Rada.

Mediatizarea proiectului în momentul de faţă se realizează în zona online. Conform spuselor preşedintelui Asociaţiei, singura sursă clară de finanţare provine din cotizaţii şi se aşteaptă contractul de finanţare cu Primăria Timişoara, unde încă nu se ştie dacă va fi acordată întreaga sumă. Cu bani, reclame şi evenimente grandioase toate proiectele au succes. Provocarea pentru reprezentanţii Asociației Timișoara 2021 – Capitala Europeană a Culturii este să o facă altfel, în condiţii de criză şi să şi aibă efectul aşteptat.

„Pot să spun că ne axăm foarte mult pe mediatizarea acestui proiect pe zona online, comunicări despre Timişoara, despre proiect, încercăm să schimbăm forma şi structura proiectelor, pe zona online ne concentrăm în perioada următoare. Trebuie să punem România şi Timişoara în valoare altfel. Trebuie să valorificăm patrimoniul cultural şi tradiţiile altfel. Cred că asta este marea provocare pentru Capitală Culturală acum, să ne arătăm adevărata faţă şi potenţialul altfel. Clasic a ştiut să o facă toată lumea, prin bani, prin resurse, prin reclame, prin evenimente grandioase. Noi vom face altceva şi sunt convins că o vom face bine, prin echipa pe care o avem. Au fost aduşi oameni de valoare în prima parte a acestui an şi prin echipa extinsă suntem primii care vom arăta că o Capitală Culturală se poate face şi altfel. Această criză ne obligă să schimbăm strategia şi să promovăm oraşul altfel”, a adăugat Horaţiu Rada.

1000x100 (3)

De asemenea, în contextul actual, se aşteaptă ca numărul de turişti să fie mult mai mic, dar acest lucru nu reprezintă un impediment.

„Cu siguranţă numărul de turişti va fi mult mai mic, dar asta nu însemană că noi trebuie să ne axăm doar pe clasicele evenimente şi pe modul de promovare care a fost până acum. Trebuie să găsim acel inedit, de două săptămâni lucrăm pe tema aceasta. Aşteptăm să vedem de câţi bani vom dispune pentru a implementa ceea ce ne-am propus noi”, a conchis  Horaţiu Rada.

Sursa foto: Renașterea 

publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/