Sorin Grindeanu l-a criticat pe colegul său de partid Călin Dobra, fost președinte al Consiliului Județean Timiș, pentru întârzierile în proiectul privind lărgirea la patru benzi a drumului din Timișoara spre autostradă, prin Dumbrăvița și Giarmata. „Eu pot să fac spectacol la fiecare venire a mea”, a precizat ministrul Transporturilor.
Sunt șase ani de când în județul Timiș au început să se facă primele demersuri în vederea realizării unui proiect important pentru infrastructura rutieră. Este vorba de lărgirea la patru benzi a drumului din Timișoara spre autostrada A1, prin Dumbrăvița și Giarmata. Iată că lucrările nu au fost finalizate nici până în acest moment. Mai mult, Consiliul Județean Timiș se confruntă cu tot felul de probleme pe acest șantier, astfel că a reziliat contractul cu constructorul.
Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, spune că acest proiect a fost inițiat pe vremea când el ocupa funcția de președinte al Consiliului Județean Timiș, în anul 2016. Astfel, Grindeanu dă vina pentru blocajele din acest proiect atât pe Alin Nica, actualul șef al CJ Timiș, cât și pe Călin Dobra, fostul președinte al instituției și colegul său de partid.
„Eu pot să fac spectacol la fiecare venire a mea și pot să îmi pun semne de întrebare, de exemplu, legate de un proiect pe care eu l-am demarat în vara lui 2016. Și anume, extinderea la patru benzi pe varianta Giarmata, de la Giarmata până la Dumbrăvița, inclusiv Dumbrăvița. Eu l-am demarat, atunci începuseră exproprierile, absolut tot. Dacă mă uit acum cum arată, nu este de vină doar domnul Nica, și cel de dinainte. Nu poți să stai de șase ani și să vii după șase ani să spui: reziliez. În toamna anului 2016, eu am fost cel care am demarat exproprierile și am demarat acest proiect. Eu eram atunci președintele consiliului județean și proiectul este în stadiul care e acum. Ăla nu e un drum național, ăla ține de consiliul județean”, a declarat Sorin Grindeanu.
Vă reamintim că, la mijlocul lunii ianuarie, Consiliul Județean Timiș a anunțat că a luat decizia de a rezilia contractul cu firma care realizează lucrările de lărgire la patru benzi a drumului ce leagă Timișoara de autostradă, prin Dumbrăvița și Giarmata. Decizia a fost luată pe motiv că șantierul bate pasul pe loc. În aceste condiții, trebuie organizată o nouă licitație pentru desemnarea altui constructor. În cel mai optimist scenariu, o nouă firmă va fi desemnată în această vară.