Mulți dintre micii întreprinzători, dar nu numai, se întreabă ce ar putea face să se transforme într-un timp record în oameni de afaceri de succes, care să uimească prin povestea lor, prin reușită și prin norocul, pe care l-au provocat prin muncă. Rețeta unui astfel de story stă în spatele creativității.
Într-un secol în care locul și timpul pot fi câștigate prin tehnică, celor două le lipsește un singur amănunt, pentru ca luate ca un tot unitar, să prindă viață: creativitatea. Partea bună a lucrurilor e că nu este obligatoriu ca toți să fim la fel de inventivi. Asta mai ales că, maratonul vieții cotidiene ne duce într-o direcție bazată pe deprindere, automatism și mare grabă. Tocmai din acest motiv, atunci când suntem puși în situația de a crea, lucrurile se complică. Astfel că, „iluminarea”, care este una dintre etapele esențiale ale actului creației întârzie să apară. Succesul unei afaceri este definit tocmai de această particularitate, care de cele mai multe ori se transformă într-o cheie a succesului. Dacă luăm să analizăm doar una dintre firmele de publicitate din Reșița care se ocupă de imaginea fimelor pe plan local, specialiștii vin și întăresc această idee. Așa am ajuns la motiv8 Print, ai căror designeri proiectează de ani buni startul unor afaceri de succes, atât pe plan local, cât și pe plan internațional.
Firma motiv8 Print este o firmă de publicitate care oferă servicii de design grafic, consultanță, dar și producție publicitară. „Activitatea pe care noi o desfășurăm este adaptată la nevoile fiecărei afaceri în parte, pentru că ne dorim ca rezultatele să fie atât originale, cât și de valoare. Clienții noștri înțeleg de fiecare dată că trebuie să cunoaștem în cel mai mic detaliu modul în care ideea lor se transformă în afacere, asfel că ne dau mână liberă să le transpunem în imagine ceea ce este în mintea lor. De aici, spunem noi, se pun bazele unei afaceri de succes”, spune Cristian Omescu, client manager la firma motiv8 Print.
Acesta explică faptul că, dincolo de concerepea unui logo, oamenii de afaceri trebuie să urmărească apoi, cu mare răbdare și atenție, strategia propusă pentru mediatizare. „Noi nu venim doar cu soluția unei mediatizări adecvate, adaptate la piața din Reșița sau Caraș-Severin, ci încercăm să îi facem pe clienți să înțeleagă faptul că trebuie să urmărească sau măcar să delege o persoană care sa supravegheze îndeaproape modul în care ideea lor devine practică. Fiecare pas al producției este esențial pentru imaginea firmei lor”, a adăugat client managerul.
În plus, specialiștii explică faptul că încă din momentul lansării unei afaceri, trebuie să se cunoască targetul ei, grupul țintă, astfel încât strategia abordată ulterior să fie adaptată pe specificul mediei de vârstă vizate, dar nu numai. Succesul nu stă numai în cantitate, ci și în calitate. De exemplu, numărul pliantelor, broșurilor sau flyerelor nu trebuie să fie de ordinul miilor. motiv8 Print subliniază faptul că deși ca preț, 1.000 de pliante, de exemplu, ar valora mult mai puțin la o tipografie găsită în oricare dintre colțurile țării, 500 făcute cu imaginație și tipărite la o imprimantă performantă, le egalează. Mai mult decât atât, efectul, în cele mai multe situații, a fost că pliantele mai puține sunt cele care au impresionat. „La motiv8 Print, putem tipări orice ne cere clientul, inclusiv banere. Ceea ce ne diferențiază de o tipografie de duzină, însă, este calitatea designului și modul de lucru cu omul”, a adăugat Cristian Omescu.
Dincolo de ceea ce înseamnă tipar, modalitățile de promovare sunt, evident, multiple și nu mai este un secret pentru nimeni faptul că radioul, televizorul sau presa online sunt instrumente de mediatizare în masă, care aduc succes oricărei afaceri locale. „Creăm o concepție unitară, atunci când vine vorba despre elaborarea unei strategii. Inclusiv acest articol este folosit de noi ca o modalitate de publicitate”, subliniază client managerul de la motiv8 Print.
[slickr-flickr search=”sets” set=”72157631500067700″]