Situația atipică de săptămâna trecută a avut un deznodământ fericit. Enel Energie, una dintre companiile ale cărei facturi au zăcut o noapte pe o bancă, într-o stație de autobuz din Reșița, dă asigurări că problema s-a rezolvat.
Facturile câtorva sute de reșițeni au zăcut abandonate într-o stație de autobuz de pe bulevardul Muncii din Reșița. „Fenomenul” a fost sesizat de o trecătoare și postat în mediul online. Mergând pe fir, am descoperit că „autorul” este un angajat al firmei Pink Post, operator privat de servicii poștale. Nu ni s-a transmis și motivul, însă, așa cum prezentam în articolul de zilele trecute, firma ne-a dat asigurări că plicurile au fost recuperate, iar angajatul vinovat a fost sancționat disciplinar.
CITEȘTE ȘI: Doi saci de facturi, abandonați într-o stație de autobuz din Reșița!
Asigurări am primit și din partea Enel Energie, una dintre companiile ale cărei facturi au fost abandonate în stația din Reșița.
„În urma situației semnalate, reprezentanții Enel Energie au sesizat compania Pink Post cu care furnizorul de energie are încheiat un contract pentru livrarea facturilor. Aceasta a depus eforturi pentru a recupera toate plicurile respective, iar corespondența a fost repusă imediat pe fluxul de livrare, aceasta fiind deja distribuită integral destinatarilor. Situația a fost punctuală și a fost generată de o eroare umană. Firma în cauză a luat măsuri interne pentru monitorizarea suplimentată a activității poștale. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat și asigurăm clienții că depunem toate eforturile pentru a oferi un serviciu de furnizare de energie electrică în condiții optime.”, este răspunsul transmis redacției noastre de reprezentanții Enel Energie.