După ce a umflat facturile, iar apoi și-a suspendat activitatea, Gaz Vest este greu de găsit pentru sesizări

gaz metan

Gaz Vest, furnizorul de gaz care a băgat spaima în mii de abonați din cinci județe, printre care și Timiș, prin emiterea unor facturi uriașe, și-a suspendat activitatea la sfârșitul anului trecut. În aceste condiții, abonații se plâng că reușesc cu greu să facă sesizări. De exemplu, vineri, timp de trei ore și jumătate, la numărul disponibil pentru relații cu clienții a răspuns robotul, pe motiv că „este pauză de masă”.

Mii de persoane din județele Arad, Timiș, Bihor, Satu Mare și Gorj s-au trezit, în luna noiembrie a anului trecut, cu facturi uriașe la gaz. Toți aceștia erau abonați ai Gaz Vest SA, un furnizor de gaz din județul Arad, și au primit facturi și de patru ori mai mari, după ce prețurile nu au fost plafonate, potrivit prevederilor legale. În acest scandal a intervenit și ministrul Energiei, care a anunțat că firma Gaz Vest s-a ales cu o amendă de 50.000 lei.

În aceste condiții, la sfârșitul lunii decembrie, compania din Arad a anunțat că-și suspendă activitatea pentru o perioadă de cel puțin trei luni, dând vina pe prețul uriaș al gazului și pe modificările legislative adoptate privind plafonarea prețului la gazele naturale. Astfel, Gaz Vest a informat că abonații vor fi preluați de către alți furnizori.

Vă mulțumim pentru cei 20 ani în care am colaborat și vă informăm că pentru transferul către alți furnizori vă puteți adresa la: telefon 0257/348.400 sau la email transferconsumator@gazvest.com. În situația în care nu solicitați transferul către alt furnizor, veți fi preluat de Furnizorul de ultimă instanță (FUI) desemnat de ANRE, fără costuri de transfer”, a transmis Gaz Vest, prin intermediul unui comunicat de presă.

Însă nu puțini abonați ai Gaz Vest au întâmpinat tot felul de probleme în această perioadă, astfel că au insistat să ia legătura cu reprezentanții companiei. De exemplu, o femeie din județul Timiș a încercat, vineri dimineața, să facă o sesizare, dar în zadar. „Momentan, suntem în pauză de masă. Reveniți după ora 12.30”, a răspuns automat robotul, în urma mai multor apeluri realizate în jurul orei 09.00. Astfel, după o „pauză de masă” de trei ore și jumătate, clienții au putut lua legătura cu cei de la Gaz Vest pentru a face sesizări. „În această perioadă, sună foarte multă lume, mai ales dimineața, și atunci liniile sunt ocupate”, ne-a explicat un reprezentant al firmei.