Într-o postare pe pagina sa Facebook, președintele ales al Consiliului Județean Caraș-Severin, continuă să surprindă prin modul său de comunicare cu cetățenii, dar și de implicare în activitatea unor instituții asupa cărora au planat tot felul de nereguli de-a lungul timpului. După Aquacaraș, în două rânduri, și Direcția Județeană de Drumuri, iată că se anunță mare vuiet și la Direcția de Asistență Socială și Protecția Copilului.
Adresându-se atât celor care l-au votat, cât și acelora cu alte opțiuni, Romeo Dunca subliniază un lucru clar, acela că, în urma apelului său de i se aduce la cunoștință nereguli din Direcțiile, instituțiile publice și societățile comerciale subordonate Consiliului Județean Caraș-Severin, primește tot felul de informații.
„Am hotărât, în urma consultărilor cu specialiștii mei de încredere, că a căuta neregulile plătind auditori externi ar însemna o povară financiară mare pentru bugetul județean. Dacă la Direcția de Drumuri sau la Aquacaraș putem verifica activitatea pe ultimii ani relativ ușor, mă întreb ce vom face la Direcția de Asistență Socială și Protecția Copilului, care a fost gestionată de dl Ionuț Popovici și unde sunt 1200 de angajați. Verificările trebuie să fie amănunțite, iar sesizările de forma… «s-au cumpărat cartofi cu 3 lei pentru azile de bătrâni deși în piață prețul era de 1 leu» trebuie luate în calcul. Nu putem neglija astfel de informații pentru că, deși suma e mică, ea se risipește zilnic dacă așa s-a lucrat“, scrie Romeo Dunca în postarea sa.
Pentru că „sunt foarte multe probleme și treaba e serioasă, președintele ales spune că va mobiliza Corpul de control al Consiliului Județean, căruia i se vor alătura specialiști externi, precum și voluntari care vor să se implice în acțiunile de control ce vor fi demarate în curând.
„Vom schimba strategia și vom capacita Corpul de Control al CJ. El există și are ceva personal, pe care încă nu îl cunosc. Miercuri organizăm o întâlnire cu acest instrument de control și împreună cu dl Tipa vom evalua ce avem. După care, completăm cu profesioniști veniți din afară și începem o reală analiză a tot ce găsim prin departamentele subordonate. Dacă există pe piața liberă profesioniști în a găsi nereguli și dispuși să se alăture echipei mele, aștept CV-urile la biroul președintelui CJ, după învestirea mea în funcție. Sau pe messenger. De preferat, să fie domiciliați în județ și să aibă o mare putere de muncă“, precizează Romeo Dunca.