Dunca a stabilit cine pleacă imediat din Consiliul Județean, dar și cine își poate pregăti deja bagajele!

Noua Organigramă a administrației județene va fi supusă dezbaterii și votului în 27 noiembrie, iar în 11 ianuarie vor avea loc deja primele plecări. Și mai urmează și altele!

Din 196 de angajați în corpul administrativ vor rămâne 155, iar din 46 la Direcția de Drumuri Județene vor fi păstrați 11, la Salvamont, și 26 la drumuri. În total, 192 față de 242.

„Între cei 26 de la DDJ și în locul celor 33 de la birou și 2 șoferi pe mașina mică vor rămâne doar 9 la birou și apar 17 poziții noi, neocupate în prezent, de conducători auto și servanți. Am creat aceste locuri pentru ca în viitor să achiziționăm câteva utilaje. Folosindu-ne de ele, chiar ne vom ocupa de întreținerea și reparația drumurilor in județ. În acest fel vom economisi enorm, timp și bani, și nu vom merge pentru fiecare petic de asfalt sau margine de drum de cosit să facem licitații. Plata întregii regii de funcționare se va acoperi ușor doar din lucrările de deszăpezire care vor fi făcute tot de această direcție și care pe trei ani se ridică la 16 milioane de lei. Fără TVA și fără Muntele Mic, unde licitația de 1.500.000 de lei a fost contestată în instanță”, a explicat președintele Consiliului Județean.

La Fonduri Europene și guvernamentale apar 10 poziții noi în Organigrama gândită de echipa lui Dunca. La acestea se vor adăuga încă 6, care astăzi nu sunt ocupate. „Efectiv, după aprobarea Organigramei, făcând o comparație cu ce există astăzi, vor fi în sistem cu 50 de angajați mai puțin. Cu mențiunea că în totalul de 192 sunt incluși și cei 17+6+10. Adică 33 de persoane ce vor aduce un plus la activitatea existentă. Dacă ar fi să comparăm cu ceea ce avem azi în instituție, începând din 11 ianuarie 2021, data aplicării noii Organigrame, o să avem (fără posturile nou create) 139 de angajați în corpul administrativ + 9 la DDJ. Azi, din cele 196 de posturi aflate în organigramă sunt ocupate 167, iar din cele 46 de la DDJ sunt ocupate 42. Așadar, comparăm în termeni efectivi 148 cu 213”, a mai dezvăluit Romeo Dunca.

Acesta spune că a face economie cu salariile angajaților performanți este o mare prostie, dar că nu e cazul cu cei pe care i-a trecut pe lista concediaților. Prin plecarea celor 65 de angajați de care nu mai e nevoie se economisește însă aproximativ 100.000 de euro pe lună! „Este doar primul pas. Asistența socială, Protecția copilului sau alte servicii vor urma analizei și vântul de schimbare pentru cei fără rost va bate și acolo. La fel, la Aquacaraș”, a adăugat președintele CJ.