Dop lângă dop și creație prin ecologie!

po 1000x100px (3) untitled design set 970x90 px

Casa de Cultură Moldova Nouă se bucură de un nou look, tabloul uriaș, realizat din 10.200 de dopuri (colectate în cadrul campaniei UrbanSmART), devenind simbolul instituției culturale, ca dovadă a celei mai mari acțiuni eco din orașul dunărean.

Ideea conceptului eco a venit din partea directorului instituției, Dorin Tismănariu, idee materializată cu sprijinul tinerilor voluntari de la Casa de Cultură (aceștia ocupându-se de colectarea dopurilor, timp de 60 de zile), a Teodorei Scorțan (responsabilă cu schița proiectului), precum și a încurajărilor venite din partea a EcoStuff România.

Într-un interviu pentru expressdebanat.ro, l-am întrebat pe Tismănariu cum au decurs lucrurile în ultimele două luni, vis-a-vis de campania UrbanSmART, dacă totul a fost simplu sau nu chiar. Prin urmare, iată ce declară directorul Casei de Cultură: „Campania UrbanSmART mi-a consumat multă energie, însă am un sentiment real de bucurie acum pentru felul cum a ieșit rezultatul final. Tot ceea ce părea simplu, la prima vedere, a reușit să-mi consume foarte mult timp, pentru că a fost vorba de prinderea efectivă a 10.200 de dopuri, după schița gândită. Cine nu a făcut vreodată treaba asta, probabil că nu o să-nțeleagă, în adevăratul sens, munca din spatele acestei creații”.

Despre colectarea materiei prime pentru realizarea tabloului, directorul spune că: „În primă fază, multe persoane din oraș și chiar unele firme s-au alăturat cauzei și ne-au ajutat la colectarea dopurilor, deși nu știau ce anume dorim să facem cu ele. Ulterior, voluntarii Casei de Cultură au ajutat atât la sortarea, cât și la prinderea acestora”.

1000x100 casinoherculane by sungarden gif card de energie dacus 1000x100

Dorin Tismănariu mai adaugă că: „Pentru Casa de Cultură Moldova Nouă, conceptul reprezintă un simbol al felului cum a fost dezvoltată activitatea în ultimul an, de când mă ocup de realizarea activităților și evenimentelor de aici. Pentru întreg orașul Moldova Nouă, conceptul mi-ar plăcea să fie o încurajare către oameni de a nu se simți limitați deloc, de resurse sau de valori”.

Începând cu săptămâna aceasta, produsul final al campaniei UrbanSmART poate fi admirat pe peretele stâng al Casei de Cultură Moldova Nouă.

versay aprilie 980x120 px banatica 1000x100
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/