Dominic Fritz îl atacă pe Robu: „Afirmația că situația ar fi din ce în ce mai bună este o batjocură greu de suportat”

Perioada alegerilor locale bate la ușă, iar contracandidații sunt foarte vigilenți în competiția acerbă. Nicolae Robu a fost criticat de liderii USR în urma ultimului sondaj postat pe pagina oficială de Facebook referitor la transportul în comun.

De curând, Nicolae Robu a postat pe pagina sa de Facebook un sondaj care făcea referire la suplimentarea liniilor de transport în comun. Se pare că sondajul a stârnit revoltă în rândul USR-iștilor. „Timișorenii sunt informați, printr-un nou sondaj autolaudativ pe pagina de Facebook a domnului primar, că transportul în comun e «din ce în ce mai bun». Ca argument, domnul Robu ne prezintă creșterea spectaculoasă a numărului tramvaielor de pe liniile 1 și 2, respectiv de la patru la cinci. Ca în multe alte cazuri, domnul Robu se laudă cu ameliorarea unei probleme create de el însuși. Pentru orice timișorean care nu umblă în Mercedes cu șofer plătit din bani publici, adică pentru copii și seniori și mulți dintre noi, cei care chiar folosim transportul în comun, afirmația că situația ar fi «din ce în ce mai bună» este o batjocură greu de suportat”, spune Dominic Fritz, candidat din partea USR la Primăria Timișoara.

„Aș vrea să am un ton mai puțin tăios, dar pur și simplu refuz, împreună cu mulți alți timișoreni, să mi se mai spună că negrul e alb. Pentru că nu vom putea rezolva problema dacă nu recunoaștem că o avem. Iar problema este incompetența calculată din administrația actuală, competența ar amenința poziția de putere a unora. Problema este neglijarea intenționată a sistemului de transport în comun, pentru că «trăim în epoca automobilului»”, declară Dominic Fritz.

Mărul discordiei a fost faptul că liniile de transport intravilan nu au o eficiență conformă cu nevoile timișorenilor de a se deplasa dintr-un capăt în altul. „Avem nevoie de prioritizarea acestui tip de transport, avem nevoie de o viziune proaspătă pentru un sistem de transport în zona metropolitană, avem nevoie de investiții și atragerea mai multor fonduri europene (primele tramvaie noi din fonduri europene vor apărea la anul, pentru că ani de zile s-a dormit), avem nevoie de depolitizare și transparentizare radicală la STPT (fapt divers: «Gradul de realizare a obiectivelor de performanță» a conducerii STPT în 2018 – evaluat de Consiliul de Administrație politizat – a fost, atenție, de 133,49%!). Timișoara are toate ingredientele pentru a deveni un oraș în care mașina devine o alegere, nu o necesitate; un oraș european cu un sistem modern și prietenos de mobilitate urbană. Doar să vrem și să ne pese.”, spune de asemenea Dominic Fritz.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Sondajul blamat postat de Nicolae Robu face referire la faptul că liniile E4, l și 2 de tramvai au fost suplimentate cu încă un mijloc de transport. Mai mult decât atât, primarul Timișoarei a specificat și faptul că transportul școlar va avea o nouă linie pe traseul Aleea Ghirodei – Liceul „Jean Louis Calderon” și Liceul „William Shakespeare”.

publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/