Dezastru într-un hotel din Herculane! Carantinații sunt tratați asemenea unor clienți veniți în sejur, dar distrug tot!

Reprezentanții unui hotel din Băile Herculane, în care se află astăzi aproximativ 100 de persoane în carantină, își văd afacerea pusă în pericol din cauza actelor de vandalism comise de unii dintre cei suspecați că ar putea fi infectați cu COVID-19!

Numărul mare al persoanelor revenite acasă în această perioadă a creat probleme și în județul Caraș-Severin. Chiar dacă le-au fost puse la dispoziție unități de cazare  de 3 sau 4 stele, unii oameni sunt revoltați și creează zilnic probleme administratorilor acestora. „Mi-am petrecut ziua plină de nervi și revoltă pentru bătaia de joc la adresa colegilor mei și a altora ca ei, care încearcă să facă tot posibilul într-o situație îngrozitoare pentru noi toți. Mi se rupe sufletul pentru acei colegi care trebuie să îndure injurii, gunoaie aruncate de la balcon, urlete, obiecte smulse din pereți, să te uiți fără putere cum se năruiește munca ta de ani de zile, de parcă nu era de ajuns că suntem unul dintre cele mai afectate segmente ale industriei. Mai nou ne luptăm și cu live-uri care acuză mâncarea? Că nu e ok să se dea brânză topită sau că șunca este de la conservă? Vă bateți joc de noi? Confundați carantina cu sejurul? Oamenii aceia fac tot posibilul, se expun, într-un context de muncă dificil, aprovizionare dificilă. Vă plângeți că nu se dă destulă căldură? În mastodonți industriali funcționali pentru o mână de oameni, neîncălziți de trei săptămâni, când afară au fost constant între 16 și 20 de grade? Vă bateți joc de noi? Vă bateți joc de eforturile noastre și ale tuturor celor implicați! Să vă fie rușine! Pentru toate colegele mele care au plâns din cauza umilințelor voastre! Și pentru alții ca ei!”, a reacționat Laura Pătru, marketing manager al unuia dintre hotelurile din Băile Herculane.

De parcă nu ar fi fost de ajuns, Laura Pătru semnalează și problema atitudinii locuitorilor din stațiunea de Valea Cernei față de personalul hotelier. Aceasta mai spune că angajaților le sunt private drepturile în magazine și că oamenii se feresc fără nicio jenă să între cu contact cu ei. „În unitatea hotelieră în acest moment sunt peste 100 de persoane cazate, cărora zilnic li se oferă o masă caldă verificată la sânge de administratori, meniul fiind diversificat, prin urmare nu pot fi dubii în ceea ce privește calitatea mâncării. Deși unii acuză calitatea serviciilor oferite, totuși cei carantinați aici sunt tratați asemenea unor clienți care vin să-și petreacă sejurul.”, mai declară Laura Pătru pentru expressdebanat.ro.

Hotelul fusese închis încă de la instituirea stării de urgență. După o pauză de trei săptămâni, locația a fost redeschisă pentru cei aflați în carantină, ca urmare a măsurilor care se impun în această perioadă. „Nouă ni s-a cerut ajutorul, nu eram pregătiți pentru asta și la 1 aprilie a trebuit să repunem în circuit întregul hotel. Din păcate sunt unele pierderi pe care nu le vom recupera, cu toate acestea suntem aici și ajutăm pe cât posibil”, a mai adăugat Laura Pătru.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/