De lucru pentru toţi! Primarul Claudiu Buciu și-a delegat din atribuții

claudiu buciu primar lugoj

Claudiu Buciu și-a delegat o parte dintre atribuțiile de primar către Bogdan-Ștefan Blidariu, viceprimarul Lugojului, către Anca Micșa-Oprea, administratorul public al municipiului, și către Dan Ciucu, secretarul general al municipiului Lugoj.

Conform dispoziției emise de primarul Claudiu Buciu, i s-au delegat viceprimarului Bogdan-Ștefan Blidariu, pe perioada exercitării funcției, atribuțiile de coordonare, îndrumare și răspundere pentru activitatea desfășurată mai multor direcții, servicii, birouri și compartimente. Printre acestea se regăsesc: Direcția Administrație Publică Locală (Compartimentul acte administrative; Biroul resurse umane; Compartimentul administrativ-gospodăresc; Biroul agricol, cadastru); Direcția Tehnică (Biroul tehnic, avize, control urban; Compartimentul mediu); Compartimentul Protecție Civilă; Direcția venituri; Direcția buget cheltuieli şi Direcția Urbanism – Patrimoniu (Serviciul de administrare și întreținere a domeniului public; Formația de lucru; Compartimentul patrimoniu inventar). Tot viceprimarul se va ocupa de Biblioteca Municipală; Galeria de Artă; Serviciul Public de Administrare a Cinematografului „Bela Lugosi” și Bazelor de Agrement sau Muzeul de Istorie și Etnografie.

Conform actului administrativ emis, administratorului public al municipiului Lugoj, Anca Micșa-Oprea, i-au fost delegate, pe perioada contractului de management, atribuțiile de coordonare, îndrumare și răspundere pentru activitatea desfășurată de Direcția Administrație Publică Locală (Compartimentul Informatică; Biroul relații cu publicul); Direcția Tehnică ( Compartimentul licitații și achiziții publice); Serviciul Public Comunitar Local pentru Evidența Persoanelor Municipiul Lugoj; Direcția de Asistență Socială Comunitară Lugoj şi Direcția Poliția Locală.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Prin aceeași dispoziție a primarului Claudiu Buciu, secretarului general al municipiului Lugoj, Dan Ciucu, i s-a delegat atribuția de a aproba, aviza și semna adeverințele eliberate în baza Registrului agricol al municipiului Lugoj, iar în absența acestuia din instituție aceste adeverințe vor fi semnate de către Romulus-Alexandru Banda, directorul executiv al Direcției Administrație Publică Locală.

Conform actului administrativ, se exceptează de la delegarea atribuțiilor: dispozițiile primarului municipiului Lugoj, certificatele de urbanism, autorizațiile de construire, acordurile și avizele ce se emit de către compartimentele evidențiate.

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/