Prezentă în cele mai luxoase locații din lume și pe mesele unor importante personalități de pe mapamond, apa Aur’a își continuă traiectoria spre culmi și ajunge în Arabia Saudită.
Diamantul din Munții Dognecei, primul produs românesc ce deține distincția Diamond Taste Award (detalii) oferită de prestigiosul International Taste Institute din Bruxelles, reușește să completeze lista țărilor către care își exportă produsele și ajunge în Arabia Saudită.
În luna martie a acestui an, compania Aur’a Mineral Water a semnat un contract de export cu Emiratele Arabe Unite, parteneriat ce a fost parafat în pavilionul României din cadrul expoziției mondiale Expo2020 din Dubai. În Arabia Saudită, apa Aur’a va fi consumată în special în hoteluri și restaurante, unde o sticlă de 0,75 ml de apă plată se poate vinde cu 25-30 de dolari, în vreme ce în magazinele specializate (precum cele naturiste), va fi comercializată cu 10-15 dolari.
„Contractul cu Arabia Saudită deschide noi oportunități de promovare a produselor autohtone pentru că, potrivit înțelegerii cu partenerii noștri locali, am stabilit condiții foarte avantajoase pentru distribuția și punerea în valoare a produselor Aur’a. Este încă un pas înainte pe care îl facem, la fel de important pentru noi, ca firmă românească, cât și pentru imaginea României, care e reprezentată peste granițe de un produs premium, de calitate, ce face față cu succes competiției cu branduri străine, recunoscute la nivel mondial”, afirmă Horațiu Rada, președintele Aur’a Mineral Water.
Conform contractului semnat la jumătatea lunii august și valabil pentru o perioadă de 3 ani, producătorul român și-a asumat distribuția de cantități progresive de apă în următoarele 12 luni.
„Produsele Aur’a au trecut cu brio toate testele privind calitatea și siguranța alimentară solicitate de partenerul nostru din Arabia Saudită. În plus, dat fiind că apa, îmbuteliată exclusiv în ambalaj de sticlă, va fi transportată pe cale maritimă, trebuie să luăm toate măsurile pentru a ne asigura că ajunge în cele mai bune condiții la destinație. De aceea, cutiile în care vor fi exportate produsele noastre trebuie să fie speciale, având cinci straturi și un tratament special ca să reziste la umezeală”, a mai adăugat Horațiu Rada.
În prezent, apa românească este exportată și în SUA, Franța, Marea Britanie, Israel, Elveția, Austria, Tenerife, Italia.
„În acest moment, peste 55% din cantitatea de apă pe care o îmbuteliem este destinată exportului. Ne propunem să creștem capacitatea de producție pentru că estimăm că putem să depășim 5 milioane de unități îmbuteliate pe lună. Acesta este principalul nostru obiectiv care va face ca Aur’a să devină un produs și mai cunoscut la nivel național și internațional. Trebuie, însă, să optimizăm costurile în contextul în care materia primă, respectiv sticla, s-a scumpit foarte mult. Principala preocupare pe care o avem este să menținem standardele de calitate cu care ne-am obișnuit consumatorii, iar acest lucru se poate face și utilizând un ambalaj care nu alterează proprietățile apei”, menționează Horațiu Rada.
Apa Aur’a este o apă natural alcalină ce conține coloizi de aur şi argint și este îmbuteliată exclusiv în ambalaj de sticlă. Provine din Munții Banatului și este un produs premium destinat, în principal, pieței HoReCa din România și străinătate.
Aur’a deține numeroase recunoașteri internaționale, cea mai recent fiind distincția Diamond Taste Award oferită de prestigiosul International Taste Institute din Bruxelles, organizație independentă a experților gastronomi, bucătari și somelieri dedicată testării și promovării produselor alimentare și băuturilor.
Compania Aura Mineral Water este localizată în comuna Ocna de Fier, județul Caraș-Severin, și are capital 100% românesc, fiind deținută de oamenii de afaceri timișoreni Horațiu Rada și Eleodor Coptil.