„Dacă online-ul a fost salvarea presei scrise, livrările la domiciliul vor fi colacul de salvare al restaurantelor”

Cum numărul cazurilor de infectare cu noul coronavirus crește de la o zi la alta, patronii restaurantelor caută soluții viabile pentru a nu ajunge la sapă de lemn, redresarea economică pe acest segment fiind tot mai departe de materializare în contextul în care operatorii economici ar putea fi obligați din nou să tragă obloanele.

Deși măsura redeschiderii restaurantelor a fost luată, în opinia unora, destul de tardiv, agenții economici care activează pe acest segment au luat decizia de a nu se culca pe o ureche, aceștia fiind conștienți de repercusiunile unei noi explozii de infectare cu SARS-CoV-2. Ca atare, iată cum s-a gândit un om de afaceri din Moldova Nouă să își salveze businessul, fără a fi nevoit să renunțe la personalul restaurantului pe care îl deține:

„Într-adevăr, situația actuală este extrem de îngrijorătoare pentru sănătatea fiecăruia. Chiar și așa, va trebui cumva să învățăm să trăim cu acest virus. În ceea ce ne privește, consider că nu ar trebui să ne panicăm, ci să căutăm soluții. Astfel, dacă oamenilor nu li se va mai permite servirea mesei la restaurant, asta nu înseamnă că noi vom închide obloanele. Avem angajați pe care îi vom păstra și vom adopta varianta livrărilor la domiciliu. Acum fiecare patron va gândi tot felul de promoții și oferte pentru clienți. Este un lucru normal. Dar, repet, nu este sfârșitul lumii! Totul ține de adaptare, fără panică, sigur, respectând câteva reguli clare: purtarea măștii de protecție, a mănușilor etc. Vă dau un exemplu simplu: dacă online-ul a fost salvarea presei scrise, livrările la domiciliu vor fi colacul de salvare al restaurantelor. Dacă presa scrisă a reușit să treacă de pragul critic, noi de ce nu am putea?”.

Sursa foto principal: hendi.ro.