Aveți de achitat dări către ANAF și nu știți de instrumente aveți la îndemână? Agenția vă vine în ajutor cu o broșură pe înțelesul tuturor.
ANAF a publicat pe portalul propriu, la rubrica Asistență contribuabili/Servicii oferite contribuabililor, un material informativ privind modalitățile de efectuare a plăților către Agenție.
Broșura „Cum și unde ne putem plăti obligațiile fiscale” listează și explică mijloacele prin care contribuabilii pot achita către ANAF impozitele, taxele, contribuțiile, precum și alte sume datorate bugetului general consolidat, respectiv:
· cu cardul bancar sau numerar, la casieriile Trezoreriei Statului;
· cu cardul bancar, prin intermediul platformelor Spațiu Privat Virtual și Ghișeul.ro;
· prin virament bancar;
· prin ordin de plată multiplu electronic;
· cu mandat poștal, prin intermediul oficiilor poștale.
De asemenea, broșura conține și explicații suplimentare privind „numărul de evidență a plății”: de către cine și cum este utilizat, precum și în ce documente se regăsește sau cum poate fi solicitat.
Alte clarificări referitoare la modalitățile de efectuare a plăților către ANAF pot fi obținute prin Call Center, la numărul 031.403.91.60, sau la structurile de asistență pentru contribuabili din cadrul unităților fiscale teritoriale.