Studii peste studii, făcute în ideea obținerii de prelungire a termenului la care să înceapă investiția din Valea Țerovei! Așa ar putea fi descrisă în doar câteva cuvinte activitatea mai marilor din grupul lui Preda și Chebuțiu. Problema, însă, este cu totul alta.
Investiția în valoare de 9 milioane de euro a oficialilor de la Velo City rămâne în continuare la stadiul de proiect. Mai mult decât atât, modul în care șefii firmei pun problema în relația cu administrația publică locală nu face altceva decât să ridice alte semne de întrebare cu privire la veridicitatea proiectului.
„După ultimele contacte rămân sceptic până nu se implementează acest proiect. Cert este că acum două zile, o delegație a celor de la Velo City a fost prezentă în parcul industrial să facă un studiu geotehnic. Au adus și o altă schiță, care pe mine m-a impresionat, sper să mă impresioneze și după ce se dovedește că are legătură cu realizarea din teren. Încă îi așteptăm, deși ne-au cerut un temen de încă 12 luni de tatonări. Le-am spus că termenul este foarte lung și că ne-au blocat, practic, cea mai importantă parte din acel parc industrial”, a precizat Mihai Stepanescu, primarul Reșiței.
Explicații peste explicații
Edilul-șef a declarat că s-a obișnuit cu explicațiile date de oficialii de la Velo City, atât în ce privește parcul de locomotive, cât și debarcaderul. „Au luat angajamente în mod public, la insistențele mele, să se țină de cuvânt și să respecte legile. Parcul Industrial este realizat pe bani europeni. Știți foarte bine: 75 la sută din valoarea de 12 milioane sunt bani europeni. În al doilea rând, drumurile au un regim aparte. Ca să motiveze întârzierile vor acum să facă niște hale și peste drumuri. Personal, nu spun nu, dar să vedem ce spune comunitatea europeană”, subliniază primarul orașului.
Cum trag de timp
Dincolo de intenția celor de la Velo City de a ridica halele peste drumurile din parc, aceștia doresc acum să mai facă un studiu geotehnic, ca să vadă câte etaje ar putea suporta clădirea. „E doar o încercare de a se trage de timp, din două motive: vor să vadă dacă au rezolvat sau nu finanțarea de la Decatlon, iar al doilea, dacă pot folosi suprafețele destinate pentru construcții. Nu poți face construcții haotic. A fost o tragere de timp”, subliniază Mihai Stepanescu.
Într-un final, edilul-șef speră să se rezolve problema banilor și să se termine și studiul geotehnic, astfel încât epopeea să ajungă la final, iar reșițenii să poată beneficia de sutele de locuri de muncă, ce există în momentul de față doar pe hârtie.
Reamintim că firma Velo City face parte din grupul de firme condus acum de Adrian Preda.
Nea Mihaita, cati investitori iti vor parcela, ca-i conving eu pe cei din Velocity
sa ti- o dea? Pana una, alta, nu am vazut de la tine nimc sa ne impresioneze, decat vise si metropole
Nea Mihaita, cati investitori iti vor parcela, ca-i conving eu pe cei din Velocity
sa ti- o dea?
Pana una, alta, nu am vazut de la tine nimc sa ne impresioneze, decat vise si
metropoleJ
Daria de ce copiezi texte. Vezi ca in aticol scrii ca oficialii de la Velo City, dau explicatii despre parcul de locomotive și debarcader. Ce treaba are asta cu bicicletele ca nu mai intelegem nimic
Anca lasal in pace Tu nu vezi ca primarul vrea sa se laude cu ceva locuri de munca ca sa punctezi si el la ceva minciuni din campanie?
De acord ca nu poti construi haotic si logic sa vezi daca poti folosi suprafetele destinate pentru constructii. Mishule, cind ti-ai construit casa ai construit-o haotic? Ti-ai facut o coliba, sa n-ai nevoie ne fundatii solide? Chiar in parcul ala minunat in care nu mai ai un cm patrat de inchiriat si sta lumea la coada doar-doar renunta careva, ce chioscuri e voie sa se construiasca? E voie si cu parter sau doar subsol?
Domn primar. Ce m-ar distra sa ti-o traga astia si sa plece in alta parte cu tot cu locurile de munca, de la biciclete, pentru care primesti azi taxe.