O reșițeancă a vrut să se bucure de oferta supermarketului Kaufland, așa cum scria la raft. Ghinionul însă a făcut ca în momentul în care a ajuns la casă să constate că, de fapt, nu a fost vorba despre nicio ofertă. Ca să o calmeze, angajații de la Reșița au încercat chiar să o mituiască.
Angajații Supermarketului Kaufland din Reșița au avut mari bătăi de cap în weekend, după ce au încercat încă o dată să îi prostească pe clienți cu „ofertele” lor imbatabile. Numai că, de această dată, clientul supărat este hotărât să depună astăzi reclamație la Oficiul pentru Protecția Consumatorilor. „La casa de marcat am constatat că prețul era altul, adică 8,19 lei. Am refuzat achiziționarea produsului. Pe lângă acest produs, am vrut să cumpăr și o pungă de aripioare de pui congelate, care la casa de marcat nu au putut fi înregistrate pentru ca nu aveau cod de bare. Nimeni de la Kaufland nu mi-a oferit o altă variantă pentru acest produs fără cod de bare astfel, am fost nevoită să renunț la el”, spune reșițeanca Oana Tobă, supărată foc pe faptul că angajații încearcă să prostească oamenii care intră încrezători pentru a-şi face cumpărăturile.
Neplăcerile unei zile de weekend nu s-au oprit aici, tânăra neavând unde să reclame peripețiile prin care a trecut. Mai mult decât atât, directorul sucursalei Reșița i-a oferit chiar și o „mică atenție”, ca să facă totul uitat. „Am cerut o condică de reclamații și nimeni nu a avut nici un răspuns. Ne-am dus la biroul de Relații cu clienții, unde atitudinea doamnei de acolo lăsa foarte mult de dorit, nefiind deloc interesată de soluționarea problemei mele. Am așteptat 20 de minute până s-au hotărât să-l cheme pe directorul lor. Acesta a încercat să mă convingă că nu prea are ce să facă, că astfel de probleme sunt frecvente și oarecum normale, din punctul lui de vedere și, mai rău, mi-a oferit o cutie de bomboane și 2 căni cu sigla Kaufland, ca să-mi închidă gura. Le-am refuzat și le-am cerut condica de reclamații. Dar se pare că nu au așa ceva”, spune revoltată Oana Tobă.
Ca să îndrepte lucrurile, a făcut o sesizare în scris atât pentru Supermarketul Kaufland, cât și pentru Oficiul pentru Protecția Consumatorului. Prin urmare, tânăra va merge astăzi la OPC, ca să vadă dacă este firesc ca un astfel de magazin să își sfideze clienții.
PE 18.12.2014 ora 18:32 la una din casele magazinului Kaufland din Piatra Neamt una din casierele (angajate nu stiu pe ce criteriu) dupa ce mi-a aruncat primul produs in scarba peste scanerul de coduri a ajuns la o punga cu cartofi pe care a fluturato pur si simplu cautandu i codul si pe care a rupt o in asa hal incat nu mai aveam cum sa o ridic,toti cartofii ar fi cazut pe jos ! A CONTINUAT SA SCANEZE CE MAI ERA PE BANDA NEPASANDU-I ABSOLUT DELOC DE ACEA PUNGA . ATUNCI I-AM SPUS E RUPTA PUNGA N-AM CUM SA O RIDIC DATI-MI O PUNGA PENTRU CA IMPRASTII CARTOFII PE JOS,N-A VRUT SPUNANDU-MI CA ALTA DATA SA MA INVAT SA PUN MAI PUTIN IN PUNGA.POT ATASA FOTOGRAFIA CU PUNGA IN CAUZA CARE ERA PLINA OPTIM SI CHIAR SI LEGATA LA GURA AM INSISTAT CU ACEEASI CERERE DAR VAZAND CA E NESIMTITA SI IMPERTINENTA AM VRUT SA VAD CUM SE NUMESTE PE ECUSON SUGERANDUI CA NU ESTE IN REGULA COMPORTAMENTUL EI SI CA II VOI FACE RECLAMATIE,DAR S-A INTORS CU SPATELE SA NU-I VAD NUMELE.SI NU VA MINT ABSOLUT DELOC,ESTE IMPERTINENTA UNEI FEMEI RIDICOLE CARE NU-SI MERITA ACEA POZITIE.TIN SA SPUN IN MOD SPECIAL CA NU SUNT UN FRUSTRAT CARUIA NU IA MERS BINE INTR UNA DIN ZILE SI SE DESCARCA PE UNDE NU TREBUIE SAU VREUN OM CU PROBLEME DE ALTA NATURA BA DIN CONTRA FAC CUMPARATURILE CU PLACERE DE FIECARE DATA ! ASA CEVA NU MI S-A INTAMPLAT NICIODATA NICI IN CELE MAI PROASTE MAGAZINE ,ACEASTA NESIMTITA IMPERTINENTA NU CA NICI NU SALUTA PE NIMENI DAR A DAT DOVADA DE FOARTE MULT TUPEU DE PARCA SE AFLA IN MAGAZINUL PROPRIU.DE CE NU STA EA SA PUNA FIECARUIA CAT TREBUIE IN PUNGA? PANA LA URMA DE NOI DE CLIENTI ARE NEVOIE ACEASTA RETEA DE MAGAZINE , NOI CEI CARE PLATIM CU BANI NU NI SE DA GRATIS NIMIC SA SUPORTAM IFOSELE UNEI IMPERTINENTE . ASA ATITUDINE N-AM VAZUT NICAIERI !!