Baziaș 4 se desprinde din nou de mal! La a treia încercare, se ocupă de podul mobil peste Dunăre SC Caraș Serv SRL, la comanda căreia se află social-democrații din Consiliul Județean.
Președintele Romeo Dunca a scos bacul de la Moldova Nouă din apele învolburate în care se aventurase în perioada cât a fost administrat de SC Eoliana. Gheorhe Filipescu l-a înmatriculat pe Aquacaraș și l-a ținut pe linia de plutire până când a fost avertizat oficial că societatea de apă și canal are altă menire decât transportul fluvial. La timonă a urcat acum Ioan Crina, consilierul județean PSD asumându-și rolul de salvator al transportului pe apă din județ între România și Serbia. „Dunca a încercat să facă o societate care să se ocupe de mai multe chestii în județ, printre care și bacul. O idee total neprofesionistă. Domnul Dunca ne-a jignit, ne-a făcut hoți, ne-a făcut în fel și el de chip. În luna septembrie s-a hotărât înființarea firmei Caraș Serv. Aproape o lună am stat după bani ca să putem înființa, apoi Consiliul Județean nu a preluat bacul de la Aquacaraș, care făcuse niște investiții fără autorizare, pe un ordin dat de Dunca. Aquacaraș se vede în imposibilitatea de a le recupera. L-am cerut, l-am primit. Noi deja discutasem cu căpitanii, aveam documentele depuse pentru autorizare. Am discutat și cu sârbii între timp, programul, prețul, care va fi unul mult mai atractiv. Am făcut deja și o platformă online pe care omul vede acolo ce poate vizita în zonă, și la noi, și pe partea sârbească, sau își poate cumpăra cu cardul bilet.”, a explicat Crina la postul public de radio.
Consilierul județean PSD s-a mișcat cu mare viteză, a pus totul la punct împreună cu conducerea societății, astfel că, astăzi, există doi căpitani pe două schimburi, doi marinari și doi de rezervă dacă va fi nevoie de încă o cursă. Vor fi câte 2 curse pe zi, una dimineața, una seara. Pentru o mașină costul e de 80 de lei. 30 de lei/persoană.
Președintelui Romeo Dunca parcă nu-i vine să creadă că Ioan Crina chiar a aruncat colacul de salvare. „E un lucru bun, felicităm echipa, felicităm pe toată lumea. Eu sper să fie un succes. Succesul este dat da faptul că bacul funcționează, nu de câți bani costă, pentru că niciodată nu ne-a interesat că nu este profitabil. Vom merge la discuții cu partea sârbă, vom discuta și de pod, am discutat și acum un an și acum doi ani. Pe o bucată atât de mare de țărm fără vamă se impune construirea unui pod.”, a apreciat șeful CJ.
Baziaș 4 își reia cursele vineri dimineață, când o delegație a Consiliului Județean Caraș-Severin se va deplasa în Serbia, la Golubac, unde va avansa în discuții cu oficialii sârbi pentru construirea unui pod peste Dunăre în zona Coronini.