Crina aruncă în aer trenul cu hidrogen Reșița – Timișoara!

crina ioan

Romeo Dunca a fost coborât din tren și adus cu picioarele pe pământ! Planul Național de Redresare și Reziliență nu include niciun proiect „SF”, ci doar o simplă reabilitare de cale ferată!

Ceea ce ar trebui să fie marea realizare a lui Romeo Dunca, Nelu Popa, Dominic Fritz și Alin Nica e de fapt o fabulație, avertizează social-democratul Ioan Crina. Consilierul județean a privit cu scepticism de la început acest proiect care i-a făcut pe mulți să ridice din sprâncene, dar după ce a studiat Planul Național de Redresare și Reziliență nu mai are niciun dubiu. „M-am uitat să văd ce înseamnă finanțarea asta prin PNRR pentru trenul ăsta fantomă. Vă dau și dumneavoastră să vedeți dacă tot mergeți la DNA. Sunt 2 obiective în România, Pitești – București și Reșița – Voiteni. Pentru primul proiect sunt cuprinse toate finanțările, pentru celălalt e cuprinsă numai reabilitarea liniei, atât! Se face numai o reabilitare a liniei. Mai spune clar că beneficiar e CFR, iar proiectul tehnic și execuția se fac «in house». Scrie clar! Dumneavoastră nu aveți nicio treabă acolo. Consumăm banii publici pentru un proiect care nu are finanțare, înseamnă abuz în serviciu! Noi cheltuim niște bani pentru ceva… Beneficiarul e CFR, noi dacă alocăm bani pentru așa ceva e foarte grav!”, a tras semnalul de alarmă Ioan Crina.

Numai pentru studiile premergătoare aprobării finanțării Consiliul Județean Caraș-Severin a alocat 1 milion de euro. La fel ca și ceilalți trei parteneri în proiect, Primăria Reșița, Primăria Timișoara și Consiliul Județean Timiș. Romeo Dunca se laudă că există bani suficienți și vede un lucru bun chiar și în condițiile în care proiectul se va rezuma doar la ceea ce a spus Crina. „Avem bani și pentru tren, și pentru spital, avem și 12 milioane la dispoziție pentru spitalul modular! Și dacă facem de la Voiteni până aici înseamnă că tot avem o linie modernizată!”, a justificat președintele CJ.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/