Contractul cu constructorul de pe drumul Timișoara – A1 a fost reziliat

Sorin Grindeanu, ministrul Transoporturilor

Contractul cu constructorul de pe drumul de legătură Timișoara – A1 a fost reziliat! Anunțul vine de la ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, care spune că răbdarea a ajuns la capăt.

Potrivit oficialului, echipele antreprenorului ce ridică descărcarea DN69 Timișoara – autostrada A1 au avut un avans de numai 3% în aceast an. Așa că acum șantierul a fost oprit.

„Răbdarea a ajuns la capăt, reziliem contractul. Modul în care au gestionat această lucrare nu poate fi acceptat. Au făcut progres, de la începutul anului, 5%. Este un lucru pe care nu îl putem accepta. O să încercăm să intrăm pe procedură rapidă, astfel încât să avem foarte repede un constructor”, a declarat, la Timișoara, ministrul Transporturilor.

În luna aprilie, tot Grindeanu spunea că avansul pe șantier fusese de 2% în 3 luni și amenințase încă de atunci cu rezilierea. Ministrul Transporturilor nu înțelege de ce nu s-a muncit mai mult, în condițiile în care lucrarea nu este una grea.

„E un drum drept, de 10 kilometri, nu trece niciun râu, nu e nimic deosebit, dar domnii aceștia nu au fost în stare să se mobilizeze. Deci, s-a terminat! Se reziliază contractul! În 5 – 6 luni avem un nou constructor. Nu mai stau să discutăm, dacă nu au fost în stare să se mobilizeze. Am tras semnale de alarmă, și eu și doamna director (n.r. Nicoleta Pordea, directorul DRDP Timișoara), nu mai stăm să discutăm. Nu pot să își bată joc de munca tuturor și de banii europeni”, a mai adăugat Grindeanu.

Astfel, stadiul actual al lucrărilor la drumul dintre DN69 și autostrada spre Ungaria nu a atins 30%. Acum se va întocmi o expertiză tehnică pentru a se știi exact ce s-a făcut și ce mai trebuie realizat, după care se poate lansa licitația pentru un nou constructor.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Viitorul drum de legătură dintre autostradă și DN69 va avea 10 kilometri. Va porni de la intersecția ce duce spre localitatea Sânandrei, unde va fi construit un nod rutier. Se va putea circula cu maximum 100 de kilometri pe oră, iar drumul va avea două poduri noi, șase pasaje și trei noduri rutiere. Valoarea contractului este de 190 de milioane de lei, fără TVA.

 

 

 

1000x100 (4) publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/