Concurență pentru crearea Timișoara CityApp

timisoara

Trei companii s-au înscris la licitația Primăriei Timișoara pentru crearea unei aplicații de evenimente. Termenul de depunere a ofertelor a expirat și acum documentele sunt în evaluare.

Cele trei firme sunt: TIMISOARA APPLICATION DEVELOPMENT S.R.L., WEB WIN GROUP NET  din Craiova și MOBIVERSAL  din Oradea.

În decembrie, Primăria Timișoara anunța că va dezvolta o aplicație mobilă care să devină principalul furnizor de informații turistice.

Mai precis, Centrul de Proiecte al Municipiului Timișoara a scos la licitație publică dezvoltarea platformei digitale a orașului nostru, sub numele de „CityApp & Toolbox”.

gif card de energie dacus 1000x100 Brantner 1000x100px

Aceste instrumente vor deveni platforma digitală a orașului, vor promova Timișoara ca destinație turistică și oferta sa de evenimente și activități, în special în contextul titlului de „Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii” și nu numai. Aplicația își propune să devină agenda digitală a evenimentelor din Timișoara, disponibilă și utilă atât locuitorilor, cât și turiștilor. Se dorește ca instrumentul digital să permită, printre multe alte facilități, personalizarea informației conform criteriilor și a temelor de interes selectate de utilizator, salvarea evenimentelor în calendarul propriu și primirea de notificări la publicarea unor evenimente de interes. Vizitatorii orașului vor putea obține informații utile despre obiectivele turistice din oraș, dar și articole dedicate despre locuri și evenimente recomandate”, informa, în decembrie, Centrul de Proiecte.

Operatorii și instituțiile culturale vor putea valorifica la rândul lor o componentă a aplicației, un toolbox, care le oferă posibilitatea de înregistrare și adăugare automată de conținut și actualizare în timp real a informațiilor. Totodată, toolbox-ul ar putea deveni și un instrument de comunicare între operatori și instituții publice, facilitând prin digitizare anumite procese de avizare.

Firma care va primi contractual va primi 1,2 milioane de lei și va avea la dispoziție 14 luni să creeze aplicația. Ceea ce înseamnă că nu va fi folosită în 2023, decât dacă compania o va dezvolta mai devreme.

publicitate si promovare online banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/