Colterm suspendă activitatea de relații cu clienții la sediile societății

Reprezentanții companiei de termoficare anunță că de luni, 9 noiembrie, comunicarea cu clienții se va realiza exclusiv online. 

Astfel, timișorenii care vor să intre în contact cu reprezentanții Colterm pot trimite un mail la relații@colterm.ro sau office@colterm.ro și pot suna la numerele de telefon 0256.258.504 sau 0256.258.516.

Dispeceratul societății funcționează non-stop la 0256.494.133, 0356.909 (tasta 4) și 0756.061.468.

Facturile se pot achita la casieria de la sediul central situat pe str. Joseph Lonovici, nr. 4, de luni până vineri, între orele 8-16. Casieriile Colterm care funcționează în cele două mall-uri din Timișoara își vor adapta programul conform funcționării celor două centre comerciale.

Facturile pot fi plătite și prin depunerea banilor direct în contul Colterm, la orice bancă din Timișoara, sau în următoarele locații partenere: OMV (str. Arieș nr. 9, bdul. Republicii nr. 21, Calea Aradului, bdul. 16 Decembrie nr. 65, Bocu Sever nr. 2-4, Calea Dorobanților nr.49A sau bdul. Eroilor de la Tisa nr. 37 A) și Petrom (Calea Torontalului nr. 71 sau Calea Sagului nr. 138-140).