Iulius Town, în ton cu moda! Calvin Klein Jeans a inaugurat primul magazin deschis în vestul țării. Clienții sunt așteptați să probeze cele mai noi colecții ale brandului, care garantează să scoată în evidență orice ținută.
Brandurile high end sunt mereu țintite de Iulius Town pentru a fi puse la dispoziția clienților. Misiunea a mai bifat un obiectiv, anume inaugurarea magazinului exclusivist la parterul destinației de shopping. Calvin Klein Jeans are o suprafață de 120 mp și prezintă cele mai noi linii vestimentare consacrate. Articolele sunt definite prin stilul minimalist și croielile sobre, dar și prin piesele emblematice și îndrăznețe. Materialele din care sunt confecționate sunt de calitatea superioară, iar atenția la detalii, dublată de o execuție inegalabilă emană calitatea de cel mai înalt nivel. Colecțiile de vară pentru bărbați și femei, atemporale și totuși contemporane, includ piese iconice din denim concepute pentru a evidenția fiecare ținută.
Brandul propune și piese din gama Calvin Klein Underwear, dar și încălțăminte sport și casual, genți și articole de sezon, sub egida Calvin Klein Footwear & Accesories. „Iulius Town a consolidat un mix de branduri premium ca răspuns la expectanțele clienților săi pasionați în materie de modă. Ca urmare a acestei tendințe portofoliul a fost completat cu un nou brand de renume internațional. Recent, Calvin Klein Jeans a inaugurat aici primul magazin din vestul țării. Noua locație îi întâmpină pe timișoreni cu cele mai sofisticate colecții și cuprinde o gamă completă de articole vestimentare și accesorii”, a transmis Iulius Town.
Noul magazin prezintă cel mai recent concept Calvin Klein de design, cu o estetică modernă, minimalistă și simplă, finisaje din beton și detalii în culori pop-up, atât de reprezentative pentru valorile de bază ale brandului. Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin estetica, simplă, curată și modelele inovatoare. Brandul urmărește să transmită emoție și să inspire publicul folosind linii surprinzătoare. Calvin Klein este disponibil în peste 100 de țări, intrând recent și pe piața din România.