Clienții ENEL nemulțumiți de cum sunt tratați de către angajații companiei distribuitoare de energie

Vineri, la prânz, mai mulți abonați ai ENEL s-au adunat ad-hoc în fața companiei din Reșița pentru a-și arăta nemulțumirile față de serviciile distribuitorului de energie, dar și indignarea față de felul în care sunt tratații de către angajații ENEL.

Oamenii, care au venit din mai multe localități ale județului, Anina ori Caransebeș, au fost întorși din drum pentru că se epuizaseră numerele de ordine. Între ei, am întâlnit persoane în vârstă, bolnavi, chiar și oameni operați recent, dar și oameni de business. Cu toții veniseră să rezolve probleme legate de relațiile contractuale. Aceștia susțin că au fost tratați cu aroganță, fiind împiedicați să-și spună necazurile. Mai mult, unul dintre paznici i-ar fi amenințat cu: „Bă, voi știți cu cine vă puneți?“

Am încercat să stăm de vorbă și cu reprezentanții companiei, să le aflăm și poziția lor, însă niciunul nu a binevoit să ne declare ceva.
Singurul care ne-a băgat în seamă a fost un câine pripășit la intrarea în sediul ENEL, care ne-a lătrat la plecare.