Clienții CEZ Vânzare pot oferi ajutor pentru copii din medii devaforizate. Platformă pentru educația digitalizată prin energie verde

CEZ Vânzare lansează platforma www.promisiuneaverde.ro prin care sprijină alături de clienții săi educația copiilor proveniți din medii defavorizate, oferindu-le acces la educația digitalizată: tablete de ultimă generație, internet timp de doi ani și instruire digitală pentru cadre didactice, părinți și elevi.

Tot ce are de făcut un consumator pentru a lua parte la această promisiune este să achiziționeze CEZ Verde, produs de energie 100% regenerabilă. Proiectul va fi implementat cu sprijinul Organizației Salvați Copiii România, recunoscută la nivel național pentru numeroasele programe educaționale, de protecție socială și de promovare a drepturilor copiilor.

Astfel, cu fiecare contract nou CEZ Verde semnat de către consumatori începând cu data de 20 iulie 2020 faceți parte dintr-o comunitate alături de care CEZ Vânzare promite să ofere o șansă în plus la educația unui copil care provine din familii defavorizate socio-economic. Având în vedere contextul actual și faptul că 4din 10 elevi nu au putut participa la cursurile online în timpul pandemiei, inițiativa își propune în primul rând să îi ajute pe elevi în anul școlar 2020-2021, dar și pe termen lung, contribuind la digitalizarea sistemului educațional românesc. Instrumentele digitale oferite prin campanie vor fi însoțite de servicii de Internet valabil doi ani, dar și  pregătirea tuturor celor implicați pentru utilizarea device-urilor și îmbunătățirea predării online pentru profesori. Trainingurile vor fi susținute de specialiștii Salvați Copiii înainte de și la începutul anului școlar 2020-2021. Copiii care vor beneficia de acest sprijin se află în programele educaționale Salvați Copiii. Aceștia au vârste cuprinse între 5 și 16 ani, locuiesc în zone rurale sau periferiile oreșelor și provin din familii vulnerabile, defavorizate socio-economic, cu venituri modeste sau persoane fără locuri de muncă permanente. Cei mai mulți dintre părinți au maxim studii medii și nu au cunoștințe aprofundate despre utilizarea tehnologiei și a Internetului, astfel încât copiii nu au niciun sprijin în a face temele online.

,,Prezentată sub forma unei promisiuni pe termen lung față de viitorul generațiilor următoare, CEZ Vânzare încurajează <<generația verde>> să susțină accesul elevilor din medii defavorizate la școala online. Oricine poate <<face o promisiune>> unui copil, alegând CEZ Verde. Platforma «Promisiunea verde: Prezent pentru Viitor» este o misiune asumată pe termen lung de a construi alături de comunitățile noastre un viitor sustenabil. Prin produsul de energie verde încurajăm nu doar consumul responsabil de energie și de resurse valoroase oferite de mediu, ci și grija pentru generațiile următoare”, spune Cornelia Szabo, Director Executiv și Președinte al Directoratului CEZ Vânzare.

,,Accesul la educație este un drept esențial al copiilor. Atunci când acesta este îngrădit, limitat sau condiționat, suntem în fața unei situații de discrimare care poate avea consecințe dramatice atât asupra copilului, cât și asupra societății. De aceea este crucial să ne asigurăm că toți copiii din România, indiferent de mediul de rezidență și de statutul socio-economic, vor fi primiți în școală, chiar dacă aceasta va fi online sau parțial online, din cauza pandemiei. Este esențial ca toți copiii să aibă mijlocele tehnice necesare pentru a nu fi lăsați în afara procesului de educație”, a afirmat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv al Salvați Copiii România.

Ce spun cifrele?
Rezultatele unui studiu efectuat de Salvați Copiii în rândul beneficiarilor programelor socio-educaționale ale organizației, în perioada 22 – 25 aprilie 2020, arată că peste 40% dintre copiii din eșantion nu au beneficiat de educația online, ceea ce agravează clivajul social. Conform estimărilor Salvați Copiii, numărul copiilor de vârstă școlară aflați în risc de sărăcie sau excluziune socială care nu au acces la educația online poate trece de 400.000 de copii. Analizând situația celor 891 de copii școlari din familiile cuprinse în eșantion, s-a observat că: 10% nu au acces la Internet, 60,7% au acces la Internet acasă doar prin telefoane mobile, doar 29,2% au acces la Internet de pe desktop, laptop sau tablete, 9 din 10 persoane spun că au în gospodărie acces la Internet, doar 1 din 10 părinți spune că reușește să își ajute suficient toți copiii să învețe, iar 40% dintre respondenți afirmă că nu reușesc să-și ajute suficient copii să învețe în condițiile actuale.


Despre CEZ Verde

CEZ Verde este un produs de energie 100% regenerabilă, destinat atât clienților casnici, cât și companiilor. Energia provine integral din cel mai mare parc eolian pe uscat din Europa, cu o putere totală instalată de 600 MW, situat în Dobrogea și deținut de Grupul CEZ în România, cel mai mare producător privat din România.
Programul CEZ Verde oferă mai multe beneficii pentru clienții persoane fizice, cum ar fi: plata scadentă a facturii cu 15 zile mai târziu de la data emiterii facturii, plus 30 de zile perioadă de grație, iar prețul energiei electrice active este valabil și aplicabil raportului contractual pe o perioadă de 12 luni de la data intrării în vigoare a contractului; iar pentru persoanele jurdice: prețul energiei electrice verzi constant timp de 12 luni și suport pentru utilizarea CEZ Verde în campaniile de marketing ale partenerului ,,Verde”.

Mai multe detalii despre produsul CEZ Verde, dar și despre promisiunea CEZ Vânzare pentru un viitor sustenabil față de comunitățile defavorizate se pot obține online, accesând www.promisiuneaverde.ro sau prin intermediul aplicației My CEZ, în oricare dintre Centrele de Relații cu Clienții CEZ sau prin apel Info Linia CEZ la 0251 929. 

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/