CJ Timiș caută IT-iști care să digitalizeze instituția. A fost lansată licitația pentru firma care să creeze platforma

Consiliul Județean Timiș a lansat licitația publică în urma căreia va atribui unei firme specializată în tehnologia informației crearea și implementarea unei platforme digitale la nivelul instituției. Administrația județeană vrea să introducă un mod de lucru „paperless”, într-un an, care să permită atât inițierea și circulația documentelor semnate digital, cât și arhivarea lor în centrul de date al instituției.

Caietul de sarcini cuprinde analiza cerințelor, proiectarea, programarea (codarea), integrarea, testarea, instalarea, configurarea, punerea în funcțiune, documentarea și instruirea, precum și furnizarea serviciilor de mentenanță aferente perioadei de garanție. Documentul a fost realizat de o echipă multidisciplinară a CJ Timiș coordonată de administratorul public al județului, Marian Constantin Vasile.

„Eforturile echipei s-au concentrat spre a genera o documentație de atribuire calitativă, clară și atractivă pentru ofertanții serioși. Așteptăm un număr cât mai mare de oferte de la firme, companii care doresc să își testeze puterile în susținerea instituțiilor publice din România. Ne dorim un nou start în administrația județului, cât și setarea unui cadru de lucru ce va servi ca exemplu de bune practici pentru toate celelalte administrații publice.”, a declarat Marian Vasile, administratorul public al județului Timiș.

leader board 728 x 90 px

Noua platformă se vrea a fi o parte din componenta back office pentru portalul instituției, care să permită interacțiunea cu cetățenii, mediul de afaceri, organizații non-guvernamentale, precum și alte instituții publice.

Cei interesați pot consulta caietul de sarcini pe platforma de licitații publice www.e-licitatie.ro. Termenul până la care pot fi depuse ofertele este 24 septembrie, ora 15. Din momentul în care firma câștigătoare va începe lucrul, va avea la dispoziție cel mult 330 de zile calendaristice pentru a duce la bun sfârșit contractul.