Centrele de Relații cu Clienții CEZ reiau activitatea! Vezi programul pentru Timișoara și Reșița

Centrele de Relații cu Clienții CEZ își reiau activitatea! Regulile de protecție contra COVID-19 și folosirea pe cât posibil a mijloacelor de comunicare la distanță sunt prioritățile companiei.

CEZ își reia activitatea de astăzi. În Timișoara, programul de funcționare este de luni până vineri în intervalul 9.00 – 17.00. În Reșița, centrul poate fi vizitat joia, între 9.00 și 10.00. Totodată, CEZ Vânzare oferă mijloace de comunicare la distanță cum ar fi:
•Portalul și aplicația mobilă MY CEZ – informații suplimentare pot fi găsite aici.

•Info Linia CEZ, la numărul 0251 929 și cu program de luni până vineri de la 8.00 la 20.00 pentru solicitarea informațiilor comerciale. Deranjamentele electrice pot fi înregistrate non-stop.

•Chatul cu un consultant CEZ Vânzare – poate fi accesat pe site-ul CEZ și este disponibil de luni până vineri în intervalul 8.00 – 16.00.

•Formulare online, adresa de email cez_crc@cez.ro și faxul 0248 524 834

Regulile de protecție rămân o prioritate pentru CEZ Vânzare. Angajații vor purta măști și mănuși și clienții vor trebui să trimită doar un reprezentant per familie în interiorul centrelor de relații cu clienții, echipat cu mască. În cazuri speciale, clienților li se vor pune la dispoziție măști de protecție de unică folosință. Accesul se va face doar după ieșirea persoanei intrate și cozile se vor forma respectând distanțarea socială. Dacă temperatura clienților repășește 37,3 grade Celsius, nu li se va permite accesul în centru. Odată intrat, clientul va trebui să-și igienizeze mâinile cu soluții de dezinfectare. Clienților le este recomandat să pregătească în prealabil documentele necesare și să folosească instrumente de scris proprii.