Car self service wash sau „la jetoane”, după cum mai este cunoscut în rândul proprietarilor de mașini și nu numai reprezintă fenomenul ce a luat amploare în ultimii ani pe piața românească. Un concept unic în România, dar foarte bine dezvoltat în străinătate de mai bine de zece ani. Ce presupune acest business: pe scurt, spălătorie cu autoservire.
Clientul are acces la tehnologia de spălare, produsele profesionale de curățare și îngrijire și suportul firmei pentru ca acesta să își poată îngriji corespunzător mașina, într-un mod mai eficient și mai economic decât în cazul spălătoriilor auto clasice.
„Am revenit în țară după o ședere de 15 ani în Germania, cu gânduri pozitive, cu optimism și o mare dorință de a dezvolta mediul de afaceri din plan local, dar și regional”, a declarat, pentru Express de Banat, Andre Crăciun, administratorul firmei Lineo Self Wash.
Omul de afaceri a ținut să sublinieze faptul că ideea a plecat de la eficientizarea timpului pe care îl pierd clienții la spălătoriile obișnuite, că pentru 2,5 lei îți poți curăța mașina cu unul dintre programele puse la dispoziție, iar pentru 7,5 lei, beneficiezi de toate serviciile existente (apă osmotizată, detergent biodegradabil, ceară, polish, limpezire, aspirare), ceea ce înseamnă o economie de peste 15 lei.
Firma, care își desfășoară activitatea 24 de ore din 24 în zona Gării de Nord din municipiul Reșița, funcționează din luna septembrie a anului trecut, iar planurile de viitor includ mai multe proiecte ce urmăresc deschiderea altor două spălătorii în oraș, dar și câte un punct de lucru la Oravița și Caransebeș.