Candidatul PNL la șefia Consiliului Județean: „Orice sponsorizare care ajunge în presă nu are nicio valoare. Credeți-l pe Dunca!”

În aceste zile se vorbește de implicarea mediului de afaceri reșițean, dar nu numai, în acțiunile de strângere de fonduri pentru spitalele din județ, complet descoperite în fața coronavirusului. Surprinzător sau nu, până acum întreprinzătorii importanți din Caraș-Severin sau care au tot felul de afaceri în Banatul de Munte nu se regăsesc în prima linie a acestor acțiuni prin care s-au făcut și continuă să se facă donații către spitalele din Reșița și Caransebeș.

Șușotelile nu au întârziat să apară, oamenii simpli interpretând în fel și chip astfel de atitudini venite din partea oamenilor cu bani. Romeo Dunca, omul de afaceri cu care liberalii vor încerca să câștige Consiliul Județean în alegerile locale, are o filozofie proprie când vine vorba de sponsorizări.

„Eu îmi plătesc absolut toate dările la stat la timp și încerc să onorez pe toată lumea la prețurile pe care le-am avut înainte. Oamenii nu înțeleg esența atunci când se bucură că vine unul și face sponsorizare. Eu vă întreb însă cât de mare este diferența între mine, care continui să merg la lucru, să plătesc mai bine șoferul, să nu majorez prețul, să transport ceea ce țara astăzi are nevoie și să nu dau niciun ban în plus altora și cel de la supermarket care a scumpit alunele de la 4 la 18 lei și o face la fiecare produs și apoi dă o sponsorizare de 100.000 de euro? Putem compara gestul unuia cu fapta celuilalt? Vă întreb. Din păcate, noi suntem atât de uimiți de strălucirea luminii și credem că aceasta ne dă și căldură, deși avem exemplul luminii de la bec care nu ne va da niciodată căldură”.

Romeo Dunca are un sfat pe care îl dă presei, indiferent dacă vorbim de cea online, scrisă, audio ori video. „Învățați-vă cititorii să înțeleagă unde trebuie să se uite pentru a înțelege sensul lucrurilor. Repet, în condițiile date este important să lucrezi, este important să păstrezi prețurile la același nivel și să-i aduci pe oameni la lucru și să iei de pe piață doar atât cât merită munca ta, nu să profiți de conjunctură și să te îmbogățești peste noapte. Eu încă nu am trimis angajații în șomaj tehnic ceea ce nu este deloc puțin în zilele acestea. Deci, ca să înțeleagă lumea, aceasta este donația mea către țară, că mi-ar fi mai ușor să dublez prețul acuma la transport și apoi să dau 10.000 sau 20.000 de euro sponsorizare și să mai apelez și la presă ca să-mi fac imagine. Vă spun, orice sponsorizare care ajunge în presă nu are nicio valoare. Credeți-l pe Dunca! Adevărata sponsorizare este aceea pe care o faci și nimeni nu știe. Sponsorizarea pe care trebuie să o facă toată lumea e aceea de a nu lua decât ce ți se cuvine”, a mai spus omul de afaceri.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/