Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” te invită la o faptă bună! Spune DA!

A patra ediție a campaniei de strângere de fonduri „O floare de colț pentru un prânz cald” a fost lansată săptămâna aceasta într-un cadrul festiv la Teatrul Național Timișoara. Toate donațiile obținute vor asigura o masă caldă celor 700 de copii defavorizați social din cele trei centre ale Fundației United Way Timișoara.

Ca în fiecare an, Fundația Hațegan, inițiatorul acestei campanii, invită firmele locale din Timișoara, din regiune și chiar din alte orașe ale țării să se implice în distribuirea broșelor în formă de floare de colț care reprezintă simbolul generozității. În această toamnă, campania se desfășoară între 15 octombrie și 22 noiembrie.

Conceptul e simplu: în schimbul unei donații minime de 10 lei, cost ce reprezintă prețul unei mese calde pentru un copil defavorizat, se poate achiziționa o broșă în formă de floare de colț care se va purta pe durata campaniei ca semn al generozității.

Anul trecut, au fost implicate 40 de firme care au distribuit 4.700 de broșe, asigurând astfel 4.700 de mese clade.

Implicarea firmelor locale în această campanie fac viața mai ușoară celor 700 de copii din United Way cu care lucram în Regiunea de Vest. Multe firme vin către noi și în timpul anului, implicându-se cu angajații în diferite inițiative de voluntariat pentru a-i ajuta pe micuți să își depășească condiția impusă de resursele financiare personale limitate. Le mulțumim tuturor pentru sprijin”, a declarat Ada Gabor, manager United Way Timișoara.

Broșele au fost confecționate de mame provenind din familii monoparentale cu mulți copii, prin intermediul Asociației CRIS-DU Aeropagus, care organizează programe de integrare socială pentru persoane aflate în dificultate.

Ne bucurăm că an de an avem alături firme care se implică în acest proiect pentru că recunosc nevoile din comunitate și astfel doresc să ajute. 10 lei nu e o sumă mare pentru mulți angajați din companiile din Timișoara, dar poate face atât de mult bine unui copil care nu are ce mânca acasă”, spune Ioana Hațegan, președintele Fundației Hațegan.

Campania „O floare de colț pentru un prânz cald” a fost lansată cu ocazia premierii la Timișoara a piesei de teatru #ViațaLaBirou scrisă cu ocazia aniversării a 25 de ani de activitate a firmei Dacris, unul dintre sponsorii campaniei.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/