Call-center și programări online la Ambulatoriul Spitalului Județean din Timișoara

untitled design set 970x90 px

Se reorganizează activitatea Ambulatoriului integrat al Spitalului Județean din Timișoara. Pacienții, inclusiv cei din alte județe, se vor putea programa și printr-un call-center. Pe de altă parte, toate programările vor fi centralizate într-o platformă online. 

Serviciul de tip call-center este accesibil pacienților în intervalul orar 7.30-19.30. Numerele de telefon sunt: 0752 297 252 și 0748 331 296. Lista cu toate numerele de telefon de la cabinetele de specialitate din Ambulatoriu este disponibilă aici.

Astfel, pacienții se pot programa la cabinetele medicale de specialitate direct la recepția ambulatoriului, prin call-centeronline – pe adresa de mail a Ambulatoriului, fie prin aplicația gratuită de mobil ce poate fi  descărcată de pacient (Secțiunea Pacienți – Programări ambulatoriu), însă și prin programarea făcută de medicul din cabinet, în contul său de lucru. Softul nu permite suprapunerea pacienților în același interval orar. La cerere, pacientul primește datele de logare în aplicație de la medicul de cabinet. Datele sunt trimise prin sms o singură dată, pe telefonul pacientului. Aplicația mobilă descărcată de pacient permite programarea directă, cu confirmare imediată și acces la cabinetele din Ambulatoriu prin intermediul unui text/mesaj care va conține data consultației, ora, cabinetul de specialitate unde a fost făcută programarea și medicul.

Sistemul este eficace și pentru pacienții din alte județe. De pildă, programările făcute prin call-center permit operatoarei să găsească, împreună cu pacientul, varianta cea mai potrivită și rapidă pentru acesta.

publicitate ziar expresb 1000x100

Spitalul Județean Timișoara va folosi o platformă online care va coordona toate programările făcute în Ambulatoriu, indiferent de calea pe care acestea vin. Programările vor fi centralizate astfel, ordonate, configurate la nivel de medic, specialitate, orar și durata consultației.

„Mecanismul inteligent din spatele platformei conține criterii etice, securizante și cere respectarea strictă a politicii de confidențialitate în raport cu pacientul și starea sa de sănătate. Totodată, redesenează circuitul documentelor medicale emise de unitățile sanitare. Este o soluție ce rezolvă și un anumit tipar comportamental. În cazul de față,  platforma digitală va acoperi nevoi strict operaționale și va face eficient un anumit tip de serviciu oferit pacienților.”, a declarat Sorin Barac, managerul SCJUT.

Conducerea spitalului a mai anunțat și că acele cabinete medicale care au corespondent în specialitățile secțiilor și compartimentelor cu paturi din cadrul unității sanitare vor fi reprezentate de medicii încadrați în sistemul public de sănătate, prin completarea serviciilor medicale cu noi contracte semnate între medici și spital. Toate procedurile de semnare a noilor contracte vor fi finalizate până la sfârșitul lunii.

/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/