Se pun la punct detaliile programului de deviere a circulației feroviare între Caransebeș și Zăgujeni pentru a putea demara investiția finanțată prin PNRR.
Modernizarea celor 39 de kilometri ai liniei dintre Caransebeș și Lugoj înseamnă o investiție de 1,3 miliarde lei și se înscrie în proiectul amplu de modernizare a magistralei Caransebes – Lugoj – Timisoara – Arad. Aceasta are lungimea totală de 162 de kilometri, modernizarea ei însemnând o investiție de nouă miliarde de lei finanțată prin PNRR. În prezent, se lucrează atât pe porțiunea din interiorul Timișoarei cât și pe tronsonul Timișoara-Arad. În curând însă ar putea demara lucrările și pe tronsonul Caransebeș-Lugoj.
Am reținut asta din declarația ing. Petrișor Dorca, șeful secției L1 Caransebeș din cadrul Regionalei CFR Timișoara. În cadrul unei ședințe desfășurată astăzi la Prefectura Caraș-Severin, ing. Dorca s-a referit la programul de deviere a circulației feroviare între Caransebeș și Zăgujeni. „Astăzi s-a întrunit comisia pentru stabilirea condițiilor de închidere a liniei. Am înțeles că, până în 10 decembrie, va începe devierea circulației pe porțiunea Caransebeș-Caransebeș triaj-Zăgujeni ca să se poată închide tronsonul Caransebeș-Zăgujeni și a se lucra la ambele linii în cadrul proiectului mare”, a spus astăzi Petrișor Dorca.
Secția pe care o conduce execută lucrări de întreținere și mentenanță pe liniile administrate de aceasta, majoritatea aflate în Caraș-Severin. În județ, cele mai importante asemenea lucrări au avut loc în zonele Caransebeș, Armeniș și Băile Herculane, lucrări considerate de prefectul Ioan Dragomir importante pentru îmbunătățirea traficului feroviar.