Business de top alături de cei mai buni. Preparatele brandului „Ana Lugojana”, de astăzi în Iulius Town

gif card de energie dacus 1000x100 alv bannerexpressbanat resita 1000x100px ian24

Produsele tradiționale ale unuia dintre cei mai cunoscuți oameni de afaceri lugojeni cuceresc noi teritorii.

Afacerea de succes premiată în acest an cu locul întâi la categoria servicii, în cadrul Galei de Excelență în Afaceri din județul Timiș, prosperă de la o zi la alta. Brandul „Ana Lugojana” se extinde. Produsele tradiționale din bucătăria austro-ungaro-sârbă și bucătăria bănățeană vor face furori în incinta celui mai tranzitat complex din Timișoara – Iulius Town. De sâmbătă, 09 noiembrie, de la ora 19.00, iubitorii de gastronomie se vor bucura de mâncărurile copilăriei, pe care doar mama și bunicii le preparau: supe, ciorbe, sarmale, crumpi cu carne, varză călită și multe alte delicii, pe cât de aspectuoase, pe atât de sănătoase.

„Miros, gust deosebit ca la mama acasă. Sănătatea este esențială, piața o cere tot mai mult și datorită acestui fapt pretențiile și serviciile noastre cresc și ele în aceeași măsură. Ne dorim ca acest nou brand, o marcă a Lugojului, pe care dorim să o exportăm în Europa, să poarte semnătura perfecțiunii bucătăriei bănățene, cu produse elaborate, excepționale, pe care să le ducem pe continent, deoarece este o cerință foarte mare a produselor bio și autohtone și asta din cauza faptului că piața este invadată de produse congelate și de chimicale, iar noi încă ne bucurăm de preparatele noastre naturale. Asta înseamnă că avem ce vinde.”, spune Octavian Batori, fondatorul acestui business de succes.

După 10 ani de muncă, mijloace materiale și pasiune investite în business, eforturile sunt încununate de succes cu ocazia lansării brandului „Ana Lugojana”, un brand al Lugojului. Având ca debut anul 2005 în orașul Lugoj și ca punct de pornire comercializarea de obiecte necesare unei pomeni, printr-o orientare și deschidere spre necesitățile și sugestiile clienților, firma de catering și pompe funebre „Octavian” a diversificat tot mai mult gama de produse și servicii, ajungând să dezvolte ramura preparatelor tradiționale românești și să o extindă pe 5 județe.

Astfel, cel mai nou restaurant „Ana Lugojana” își va primi de astăzi clienții și în Iulius Town. „Este o dublă sărbătoare pentru noi. Sărbătorim și Sfinții Arhangheli Mihail și Gavril dar și inaugurarea noului restaurant, de care suntem extrem de mândri. Toate produsele sunt fără sosuri prefabricate și fără produse de stil vegeta sau supco. Ce reiese din pământ, gustul alimentelor, acelea vor predomina, asta va experimenta clientul în farfurie. Ce înseamnă un păstârnac cu un miros deosebit, un morcov dulce sau o carne cu gust de porc de casă… Acestea sunt produsele pe care noi le folosim ca bază a mâncării, să nu uităm de boiaua naturală dulce a zonei noastre sau de varza deosebită, pe care o folosim la sarmale. Toate aceste produse sunt esențiale și vitale pentru mâncarea noastră.”, a mai adăugat Octavian Batori.

Restaurantul, amplasat în aripa de sud a mallului, lângă Starbucks și vizavi de showroomul eMag, va fi deschis zilnic, între orele 8:00 dimineața și 2:00 noaptea și își întâmpină clienții cu un meniu „all you can eat” la orele prânzului, cu mai multe feluri de ciorbă, mai multe feluri principale, desert și apă. Cireașa de pe tort va fi muzică autentică românească a formațiilor live, alese să se potrivească mânușă atmosferei din noul restaurant.

publicitate Timisoara banner maxagro STPT job 1000x200
/** clever pariuri **/ /** sfarsit clever **/